بلیط های آیمکس اوپنهایمر با قیمت بیش از 1000 دلار در فروخته می شود

بلیط های آیمکس اوپنهایمر

به نظر می رسد که طرفداران اوپنهایمر حاضرند صدها دلار برای دیدن فیلم جدید کریستوفر نولان در IMAX 70 میلی متری بپردازند. طبق پست کاربر توییتر turbovax@، با توجه به تقاضای زیاد بلیط‌های سینما بلیط های آیمکس اوپنهایمر تا بیش از 1000 دلار در فروخته می‌شوند.

اوپنهایمر کیلیان مورفی را در نقش فیزیکدان نظری واقعی جی. رابرت اوپنهایمر، مردی که به خاطر رهبری پروژه منهتن شناخته می شود و اغلب به عنوان خالق بمب اتمی شناخته می شود، بازی می کند.

به گفته نولان، اوپنهایمر را باید در سینماها با کیفیت IMAX 70 میلی‌متری تماشا کرد. متأسفانه این قالب فقط در 25 مکان در سراسر آمریکای شمالی در دسترس است. به دلیل دسترسی محدود، بلیط های آیمکس اوپنهایمر 70 میلی متری خواهان زیادی دارد و برخی از طرفداران صدها دلار برای تماشای فیلم جدید نولان می‌پردازند.

یکی از پست‌های کاربران توییتر فاش کرد که 8 عدد از بلیط های IMAX 70 اوپنهایمر به قیمت 1400 دلار فروخته شده اند.

اخبار مرتبط: تریلر فیلم Oppenheimer

بلیط های آیمکس اوپنهایمر

کیفیت آیمکس

فایده دیدن Oppenheimer در IMAX 70mm چیست؟ نولان قبل از اکران فیلم فاش کرد که چرا این بهترین راه برای مشاهده اوپنهایمر است. او گفت: “شما به ندرت این فرصت را پیدا می کنید که مستقیماً با تماشاگران سینما در مورد اینکه چرا یک فرمت خاص را دوست دارید و چرا آنها می توانند یک صفحه IMAX پیدا کنند تا فیلم را در آن ببینند، صحبت کنید.”

وی ادامه داد: “ما تلاش زیادی برای فیلمبرداری این فیلم انجام دادیم تا بتوانیم آن را در این صفحه نمایش های بزرگ پخش کنیم. این واقعاً یک راه عالی برای تماشای فیلم و یک تجریه جدید است.”

نولان در ادامه گفت: “این فرمت وضوح و عمق تصویر بی نظیری دارد. با فیلمبرداری روی فیلم IMAX 70 میلی متری، شما واقعاً اجازه می دهید صفحه نمایش ناپدید شود. احساسی به شما دست می دهد که انگار در حال تماشای تصاویر با عینک سه بعدی هستید. شما یک صفحه نمایش بزرگ دارید و این صفحه نمایش دید پیرامونی مخاطب را پر می کند. او را در دنیای فیلم غوطه ور می کند.”

منبع Movieweb

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =