سریال وایکینگ ها: والهالا با فصل سوم در نتفلیکس  به پایان می‌رسد

سریال وایکینگ ها: والهالا

تایید شد که سفرهای لیف، هارالد و فریدیس در سریال وایکینگ ها: والهالا با فصل 3 در نتفلیکس به پایان می رسد.

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 استوارت کارگرادن سریال گفت: “من بسیار سپاسگزارم که سه فصل برای گفتن داستان های لیف، هارالد و فریدیس داشتم. من از همان ابتدا می‌دانستم که می‌خواهم سیر تکاملی را نشان دهم که چگونه سه  تا از معروف‌ترین وایکینگ‌ها به نمادهایی تبدیل شدند که امروز می‌شناسیم و ما دقیقاً این کار را انجام داده‌ایم.” “امیدوارم وقتی تماشاگران فصل جدید را ببینند. از اوج داستان هیجان زده شوند. وقتی 5 سال پیش این پروژه را شروع کردیم. با این بازیگران و گروه باورنکردنی سخت کار کردم تا پروژه ای را بسازم که همه امیدوار بودیم رضایت‌بخش باشد.»

سریال وایکینگ ها: والهالا

استوارت ادامه داد: «البته با شخصیت‌های تاریخی واقعی، همیشه جنبه‌های بیشتری از زندگی آن‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را بررسی کرد. اما از نظر داستانی منطقی بود که سفرهای لیف، فریدیس و هارالد ما با فصل سوم ما به پایان برسد. و ما واقعا نمی توانیم منتظر باشیم تا هواداران پایان این فصل از تاریخ را ببینند.»

سریال وایکینگ ها: والهالا که برگرفته از سریال «وایکینگ‌ها» کانال History است. داستان‌های افسانه‌ای کاشف لیف اریکسون ، خواهرش فریدیس اریکس‌دوتر و شاهزاده نوردیک هارالد سیگوردسون را دنبال می‌کند.

علاوه بر استوارت، مورگان اوسالیوان خالق سریال وایکینگ‌ها، مایکل هرست، شیلا هاکین، استیو استارک، جیمز فلین، جان وبر، شری مارش، آلن گاسمر و پل باچیری به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور داشتند. «والهالا» توسط تلویزیون MGM تولید شد.

فصل 3 “والهالا” در سال 2024 از نتفلیکس خواهد آمد.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =