جنیفر کانلی بازیگر تاپ گان: تام کروز شایسته دریافت اسکار است

جنیفر کانلی بازیگر تاپ گان

جنیفر کانلی بازیگر تاپ گان در یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ «Top Gun: Maverick» در نقش پنه‌لوپه بنجامین صاحب بار بدجنس بازی کرد. او رابطه‌ای عاشقانه با ماوریک تام کروز دارد. تام کروز به‌عنوان نامزد بالقوه بهترین بازیگر مرد اسکار مطرح شده است. و کانلی به ورایتی گفت که به دلیل وسعت دستاوردهایش در صحنه فیلم‌برداری، این انتخاب برازنده تام کروز است.

جنیفر گفت: “تام فوق العاده است.” او در این فیلم کار شگفت انگیزی انجام می دهد. او به عنوان یک فرد خارق‌العاده و به عنوان یک بازیگر فوق‌العاده است. و من فکر می‌کنم که بی‌نقص است. تام این شخصیت را به زیبایی به تصویر می کشد و من فکر می‌کنم که او کاملاً شایسته نامزدی و دریافت اسکار است.»

اخبار مرتبط: فهرست کامل نامزدهای اسکار ۲۰۲۳

جنیفر کانلی بازیگر تاپ گان

جنیفر کانلی بازیگر تاپ گان ادامه داد: «من فکر می‌کنم که این فیلم واقعاً فیلم خوبی است. اما ساختن چنین اثری سخت است. همچنین با فکر کردن به کار تام به کارهایی که او برای آن نقش انجام داد فکر می کنم انتخاب او به عنوان نامزد دریافت اسکار بهترین انتخاب بود. علاوه بر همه کارهای تام روی زمین و اینکه چقدر در آن صحنه ها فوق العاده است. اما کاری که او برای انجام سکانس‌های پرواز در آسمان انجام داد، چیز دیگری است.»

کانلی در مورد فیلم جدیدش «رفتار بد» در استودیو Variety که توسط Audible در ساندنس ارائه شده بود. درباره کروز صحبت کرد. همبازی هایش بن ویشاو و آلیس انگلرت به او پیوستند. انگلرت همچنین نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشت که در مورد رابطه دشوار یک مادر و دختری است.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =