فیلم Ferrari با بازی آدام درایور اکران سینمایی دارد؟

فیلم Ferrari با بازی آدام درایور

قرار بود فیلم Ferrari با بازی آدام درایور مستقیماً به سمت پخش استریم می‌رود. اما گفته می شود قرار است در سینما نیز اکران شود.

یکی از مورد انتظارترین فیلم های ما در سال 2023 بدون شک فیلم Ferrari با بازی آدام درایور در ژانر بیوگرافی ساخته مایکل مان است. این فیلم اولین کارو پروژه مان پس از «کلاه سیاه» در سال 2015 است. ظاهراً در خارج از بریتانیا هنوز سؤالات زیادی در مورد زمان و نحوه انتشار آن وجود دارد.

بنابر اخبار فیلم و سریال مووی 21 «فراری» ساخته مایکل مان یکی از چندین فیلمی است که توسط اسکای سینما در بریتانیا انتخاب می شود و در مقطعی در سال 2023 اکران می شود. همانطور که از عنوان آن مشخص است. فیلم «فراری» در مورد داستان ظهور این برند است. درایور در نقش انزو فراری مرد سازنده خودرو بازی می کند. اطلاعات زیادی در مورد این فیلم در دست نیست.

فیلم Ferrari با بازی آدام درایور

نحوه توزیع فیلم

در گزارشی از اواخر سال گذشته مشخص شد که هنوز سوالات زیادی در مورد نحوه توزیع فراری وجود دارد. ببینید «فراری» فیلمی است که توسط STX Entertainment که یک استودیوی منقرض شده است، تولید شده است. در حالی که فیلمبرداری فیلم جدید Mann در حال انجام بود STX تغییرات عمده‌ای را تجربه می‌کرد. زیرا استودیو به دنبال خریدار بود. این بدان معناست که بسیاری از فیلم‌هایی که STX در چند سال گذشته تولید می شد، به نوعی در بلاتکلیفی اکران قرار داشتند و تلاش می‌کردند بفهمند چه کسی ممکن است این ویژگی‌ها را توزیع کند.

در مورد برخی از فیلم‌ها مانند اکشن-کمدی جدید گای ریچی«Operation Fortune» یک اکران در سینماهای ژانویه مورد بحث قرار گرفت. اما اکنون فیلم فراری در حال حاضر برنامه‌ای برای اکران ندارد و ممکن است در واقع به یک استریم فروخته شود. اما در مقابل به نظر می رسد «فراری» در سینماها اکران شود. همه این صحبت ها در حد ایده و نظر است و هیچ چیز تأیید نشده است.

با این اوصاف مایه خوشحالی است که بدانیم فراری امسال در بریتانیا منتشر می شود. زیرا به احتمال قوی اشاره به اکران در آمریکای شمالی دارد. بدیهی است که امید داریم «فراری» در سینما اکران شود. اما ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

منبع Theplaylist

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =