استودیو DreamWorks از پیش پرده و لوگو جدید رونمایی کرد

DreamWorks

یک سکانس 32 ثانیه ای توسط تیمی از DreamWorks ساخته شده است. ساخت این کلیپ کوتاه حدود هشت ماه طول کشید. این سکانس برای نمایش بزرگترین آثار کمپانی از جمله “شرک”، “پاندای کونگ فو کار” و “ترول” بود. وقتی خانواده‌ها برای تماشای آخرین نسخه از انیمیشن DreamWorks Animation Puss in Boots: The Last Wish در سینما روی صندلی‌های خود می نشینند این سکانس کوتاه برای آنها پخش می شود.

 این سکانس رویایی 32 ثانیه‌ای، تعدادی از محبوب‌ترین و طولانی‌ترین فرانچایزهای این استودیو را که به صورت فیلم سینمایی و تلویزیونی اکران شده اند به تصویر می‌کشد.

این سفر با یکی از جدیدترین عناوین این استودیو یعنی The Bad Guys آغاز می‌شود. پس از آن نوبت به  شخصیت‌های How to Train Your Dragon، Kung Fu Panda، Boss Baby و Trolls می رسد. تماشاگران در سراسر خشکی، دریا و فضا گردش می کنند و در نهایت این سکانس به کاراکترهای انیمیشن جذاب و دوست داشتنی شرک می رسد.

در طول این فرآیند، بینندگان با چیزی که به عنوان تصویرسازی مجدد از سوی DreamWorks توصیف می کند، هدایت می شوند. که در نهایت به لوگوی معروف کمپانی می رسیم یعنی کودکی که بر روی هلال ماه می نشیند.

DreamWorks

کودک ماه

طبق خبرهای سینمایی مووی 21 لوگوی اولیه که مدت‌ها با نام «پسر ماه» شناخته می‌شد، به «کودک ماه» تغییر نام داد. کمپانی به هالیوود ریپورتر گفت که جنسیت را از لوگو حذف کرده تا در واقع مربوط به تمام کودکان و نوجوانان باشد نه فقط یک جنسیت خاص.

بیرجی می‌گوید: «ما این ایده را دوست داریم که اکنون یک فرزند ماه داریم نه فقط پسر ماه، زیرا می‌خواستیم آن کودک برای همه جذاب باشد.» کوهن می افزاید: «در DreamWorks ، ما دوست داریم بگوییم که این استودیو به همه رویاپردازان تعلق دارد.» در نهایت همه شخصیت‌ها و کاراکترهای انیمیشنی این استودیودر مقابل یک پس‌زمینه‌ قرار می‌گیرند.

این کلیپ کوتاه همراه با تم موزیکال قدیمی استودیو ارائه شده که توسط هری گرگسون-ویلیامز ساخته و اصلاح شده است.

مدیران استودیو می گویند: «موسیقی یک احساس است که باعث ارتباط عاطفی ما با DreamWorks می شود. بنابراین سؤال این بود که چگونه می‌توانیم آن را کمی تغییر دهیم. می خواستم موسیقی با کلیپ 32 ثانیه ای مطابقت داشته باشد.» در نهایت توانستیم به یک موسیقی زیبا دست پیدا کنیم و یک افتتاحیه پر انرژی تر از گذشته را انجام دادیم.”

در مجموع ساخت این سکانس کوتاه اولیه، تقریباً هشت ماه طول کشید تا تکمیل شود و توسط تیمی متشکل از 10 تا 12 نفر که همکاری، مشاوره و مشارکت داشتند، ساخته شد. این گروه توسط کهنه‌ کارهای DreamWorks با دهه‌ها تجربه رهبری می‌شد.

منبع Hollywoodreporter

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =