تریلر سریال 1899 نتفلیکس اثر نویسندگان سریال Dark

سریال 1899

سریال 1899 یک مجموعه تلویزیونی رازآلود-ترسناک حماسی آلمانی است که توسط Jantje Friese و Baran bo Odar نویسندگان سریال آلمانی «تاریک» (Dark) ساخته شده و قرار است در 17 نوامبر 2022 در نتفلیکس پخش شود.

 

بازیگران

«امیلی بیچام» یکی از بازیگران این سریال در نقش «ماورا فرانکلین» است. در ماه مه گزارش شد که «آندریاس پیچمن» بازیگر سریال «تاریک» نیز به «۱۸۹۹» پیوسته تا نقش شخصیتی به نام «ایک لارسن» را بازی کند. «آنتون لسر»، «الکساندر ویلوم»، «انیورین برنارد»، «لوکاس لینگارد»، «ماتیلد الیور»، «میگل برناردو»، و «ریچارد هوپ» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

 

داستان سریال

داستان سریال در مورد گروهی از مهاجران است که از اروپا به نیویورک در حال سفر هستند. مسافران این کشتی از ملیت‌های مختلفی اروپایی هستند که امیدوارند زندگی بهتری در این قاره جدید پیدا کنند. در اواخر قرن نوزدهم میلادی، این کشتی پر از مسافر در مسیر حرکت خود در آب‌های آزاد با یک کشتی مهاجر دیگری روبه‌رو می‌شود که برای چندین ماه خبری از آن نبوده و حالا نیز در میان اقیانوس سرگردان است. همین نیز باعث آشکار شدن رازهایی می‌شود که برخی از آن‌ها برای مسافران شخصی هستند. هر کدام از این مسافران راز خود را دارند و به نظر می‌رسد که هر کدام از آن‌ها از چیزی در حال فرار هستند. این در حالی است که این مسافران از کشورهای اروپایی مختلفی همچون لهستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و انگلیس هستند و ارتباط برقرار کردن بین ‌آن‌ها به شکلی موثر دشوار است.

 سریال «۱۸۹۹» در قالب هشت اپیزود ساخته شده و ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر سریال 1899:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =