تریلر سریال The Calling

سریال The Calling

سریال The Calling در ژانر اکشن، روانشناسی و پلیسی است. کلی که بیشتر با سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) و «درماندگی» (The Undoing) شناخته می‌شود، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده این سریال است. The Calling بر اساس مجموعه کتاب‌های درور میشانی ساخته شده است.

دکتر میشانی مجموعه‌ای از کتاب‌های هیجان‌انگیز و پیچیده نوشت که محور آن «آبراهام» است. او یک کارآگاه عمیقاً مرموز، روحانی و متقاعد کننده است ، برخلاف قهرمانانی که قبلاً با آن روبرو شده بودم. از دیگر جذابیت های این سریال وجود «هانس زیمر» در تیم آهنگسازی آن است که طرفداران را به دیدن این سریال تشویق می کند.

 

داستان سریال

داستان سریال در مورد یک کارآگاه پلیس نیویورک به نام «آوراهام آوراهام» با بازی «جف ویلبوش» است که اعتقادش به بشر در زمان کشف حقیقت ابرنیروی اوست اما با به شکست انجامیدن یک پرونده، انسانیت خودش را زیر سؤال می‌برد. این داستان از رمان‌هایی به همین نام نوشته «درور میشانی» اقتباس شده است.

 

بازیگران سریال

«جولیانا کانفیلد»، «کارن رابینسون»، و «مایکل موسلی» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. بازیگران مهمان نیز «کریس سالیوان»، «کنستانس زیمر»، «بن شنکمن»، «رافائل سبرایان»، «دنیل دیونپورت»، «نوئل فیشر»، «آنابل دکستر-جونزن و بسیاری دیگر خواهند بود.

تمامی هشت اپیزود سریال ۱۰ نوامبر از پیکاک پخش خواهد شد.

تریلر سریال The Calling:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =