تریلر سریال The Flash فصل نهم

تریلر سریال The Flash

فلش (The Flash) یک مجموعهٔ تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی، به کارگردانی گرگ برلانتی است که در آن گرانت گاستین نقش بری آلن / فلش را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به کندیس پتن، کارلوس والدس، دانیل پانابیکر، تام کاوانا و جسی ال مارتین اشاره کرد.

این سریال برای فصل نهم (آخر) تمدید شده است و در14 فوریه 2023 از شبکهCW پخش خواهد شد. این مجموعه برنده جایزه برگزیده مردم و نامزد جایزه برگزیده کودکان نیکلودین است. تریلر سریال The Flash  نشان می دهد که سریال کراس‌آور از سریال‌های دنیای مشترک کماندار می‌باشد.

 

داستان سریال

بری اَلن جوانی دانشمند است که هنگام یازده سالگی، مادرش توسط موجودی باورنکردنی و غیرممکن به قتل می‌رسد. پلیس سنترال سیتی، به اشتباه پدر بری را به عنوان مظنون شناخته و دستگیر می‌کند اما بری که می‌داند پدرش بی گناه است. او متخصص بررسی صحنه جرم پلیس می‌شود تا قاتل مادرش را پیدا و پدرش را از زندان آزاد کند. در شبی که قرار بود آزمایشگاه ستاره (S.T.A.R Labz) از شتاب‌دهنده ذرات رونمایی کند.

 با روشن شدن آن یک انفجار بزرگ رخ داد که به همراه آن صاعقه هم اتفاق افتاد و بری اَلن که در آزمایشگاه خود بود بر اثر برخورد صاعقه بیهوش شده و چندین محلول شیمیایی آزمایشگاهش بر روی او می‌ریزد و نه ماه به کما می‌رود. بعد از ناکام ماندن پزشکان در درمان بری و رضایت جو وست، هریسون ولز بری را به آزمایشگاه ستاره (S.T.A.R Labz) می‌برد. بالاخره بعد از نُه ماه کما، بری بیدار می‌شود و بدنش به طرز عجیبی دچار تغییرات شده و قدرتی خارق‌العاده به دست آورده که او را تبدیل به سریع‌ترین انسان روی کره زمین، به نام فلش می‌کند.

تریلر سریال The Flash 

 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =