تریلر فصل دوم و پایانی سریال Hunters با هنرنمایی آل پاچینو

سریال Hunters

شکارچیان یا هانترز (Hunters) یک سریال تلویزیونی درام توطئه آمیز آمریکایی است که توسط دیوید ویل ساخته شده است. اولین بار در 21 فوریه 2020 در Amazon Prime Video پخش شد.در آگوست 2020 سریال برای فصل دوم و آخر تمدید شد. بازیگران سریال عبارتند از: آل پاچینو، لوگان لرمن، کیت مولوینی، تیفانی بون، کارول کین، سال روبینک و جاش ردنر. جوردن پیل از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه است.

 

داستان سریال

شکارچیان داستان گروهی از شکارچیان افراد نازی در سال ۱۹۷۷ در نیویورک سیتی را دنبال می‌کند. هانترز یا شکارچیان، صدها مقام نازی را که در آمریکا زندگی می‌کنند را شناسایی کرده و تصمیم دارند آن ها را نابود کنند. زیرا این مقامات قصد دارند یک حکومت نازی جدید یا در واقع رایش چهارم را تشکیل دهند.

در دومین فصل این سریال این گروه را در بزرگترین ماموریتشان خواهیم دید. بعد از مجموعه ای از شکست ها این گروه وقتی متوجه می شود که آدولف هیتلر زنده است و در جایی خودش را مخفی کرده است دوباره در هم جمع می شود تا کار او را یکسره کنند.

همچنین قرار است در این فصل فلش بک هایی داشته باشیم و یکی از ماموریت های لیدر پیشین این گروه را ببینیم که عواقبـش تا به امروز ادامه دارند.

فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

تریلر سریال Hunters:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =