تریلر فیلم موزیکال 2022 Spirited با بازی رایان رینولدز و ویل فرل

2022 Spirited

اسپریتد (Spirited 2022) یک فیلم موزیکال آمریکایی با مضمون کریسمس به نویسندگی و کارگردانی شان آندرس و جان موریس است. این فیلم بازخوانی مدرن رمان سرود کریسمس اثر چارلز دیکنز در سال ۱۸۴۳ است. بازیگران اصلی فیلم رایان رینولدز، ویل فرل و اکتاویا اسپنسر هستند. این فیلم قرار است توسط کمپانی اپل تی‌وی پلاس در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

رمان سرود کریسمس

سرود کریسمس (به انگلیسی: A Christmas Carol) نام یک کتاب ادبی نوشته چارلز دیکنز، نویسندهٔ اهل بریتانیا است. این کتاب در کریسمس ۱۸۴۳ به چاپ رسید. در این کتاب شخصیت اصلی یعنی اسکروج که مردی ثروتمند ولی خسیس و سنگدل است به کمک روح دوستش مارلی وسه روح کریسمس دگرگون می‌شود. او پس از دیدن رنج مردم تبدیل به مردی سخاوتمند می‌شود که همگان او را دوست دارند.

داستان فیلم

رینولدز در این اقتباس نقش «کلینت بریگز» را بازی می‌کند که نسخه شوخ‌تر و جوان‌تر اسکروج است و فرل نقش روح «هدیه کریسمس» را بازی می‌کند. برای اولین بار اقتباس از «سرود کریسمس» از زاویه دید ارواح روایت خواهد شد. «شان آندرز» و «جان موریس» نویسندگان این کمدی به تهیه‌کنندگی رینولدز، فرل و «گلوریا سانچز» خواند بود.

روند تولید

تصویربرداری اصلی این فیلم در ۶ ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز شد. در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱، رایان رینولدز اعلام کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

تریلر فیلم 2022 Spirited:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =