تریلر فیلم 2022 Eternal Daughter با بازی تیلدا سوینتن

2022 Eternal Daughter

دختر ابدی (2022 The Eternal Daughter) فیلمی درام معمایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی جوانا هاگ، با نقش‌آفرینی تیلدا سوینتن است. در این فیلم همچنین جوزف میدل، کارلی-سوفیا دیویس و آلفی سَنکی-گرین در نقش‌های مکمل حضور دارند. تیلدا سوینتن در نقش دوگانه ظاهر شده که هم در نقش دختر و هم در نقش مادر بازی کرده است. از این رو می توان گفت یک اثر ارزشمند است. همچنین فیلم قصد دارد که رابطه یک مادر و دختر را در سنین بالاتر به تصویر بکشد.

 

داستان فیلم

داستان یک هنرمند میانسال و مادر سالخورده‌اش را روایت می‌کند که هنگام بازگشت به خانه قدیمی‌شان اسراری که مدت‌ها نفهته بوده را برملا می‌بینند. این خانه اکنون یک هتل تقریباً با ارزش است که گذشته‌ای مرموز روحش را تسخیر کرده است.

 

مراحل تولید

در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شد که فیلمی مخفی به نویسندگی و کارگردانی جوانا هاگ با بازی تیلدا سوینتن به پایان رسیده‌است.در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ تأیید شد که ای۲۴ حقوق توزیع جهانی را به دست آورده‌است. این فیلم به‌طور مخفیانه در ولز و در طول دنیاگیری کووید-۱۹ فیلم‌برداری شد.

دختر ابدی نخستین بار در در ۶ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شد. همچنین «دختر ابدی» از جمعه، ۲ دسامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

تریلر فیلم 2022 Eternal Daughter:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =