تریلر فیلم 2022 The Lair اثر کارگردان The Descent و GOT

The Descent

فیلم لانه (The Lair) به کارگردانی «نیل مارشال» در ژانر ترسناک رونمایی شد. داستان این فیلم در افغانستان جریان دارد. نیل پس از کارگردانی (Game of Thrones) و (Hellboy) تصمیم گرفته که باز هم  ژانر وحشت بازگردد. مطابق با فیلم شاهکاری که در سال ۲۰۰۵ یعنی‌ (The Descent) او را به شهرت رساند. بازیگران این فیلم شامل: «شارلوت کرک»، «جیمی بامبر»، «الکس مورگان» و «جاناتان هاوارد» هستند

فیلم های ژانر وحشت و ترسناک مانند The Descent معمولا هزینه ساخت کمی دارند. اما اگر کارگردان مشهوری داشته باشند می توانند فروش خوبی را به دنبال داشته باشند. فیلمبرداری این فیلن در بوداپست در گرمای هوای 40 درجه انجام شده که کار برای برای تیم بازیگری و فیلمبرداری بسیار سخت و دشوار کرده بود.

 

داستان فیلم

داستان فیلم «لانه» در افغانستان سال ۲۰۱۷ روی می‌دهد و «شارلوت کرک» در نقش خلبان «نیروی هوایی سلطنتی» را دنبال می‌کند که هدف شورشیان قرار می‌گیرد.

هنگامی که خلبان نیروی هوایی سلطنتی ستوان کیت سینکلر بر فراز افغانستان سرنگون می شود. در پناهگاه زیرزمینی متروکه ای پناه می گیرد. که در آن سلاح های بیولوژیکی مرگبار ساخته دست بشر وجود دارد. که شامل موجودات نیمی انسان، نیمی بیگانه هستند که بیدار می شوند.

این فیلم ۲۸ اکتبر 2022 خواهد شد.

 

تریلر فیلم 2022 The Lair:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =