تریلر فیلم 2023 Infinity Pool با بازی میا گاث

فیلم 2023 Infinity Pool

فیلم 2023 Infinity Pool یک فیلم علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی براندون کراننبرگ است. یک محصول مشترک بین المللی با بازی میا گاث، الکساندر اسکاشگورد ، کلوپاترا کولمن، جلیل لیسپرت و آماندا بروگل است. تریلر فیلم نشان می‌دهد که کراننبرگ ترکیبی از «چشمان کاملاً بسته» (Eyes Wide Shut)، «پاکسازی» (The Purge) و «ما» (Us) خلق کرده است.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 خواهد داشت و در 27 ژانویه 2023 در ایالات متحده اکران خواهد شد. این فیلم گاث را پس از فیلم‌های «ایکس» (X)، «پرل» (Pearl) و «ماکسین» (MaXXXine) به ژانر وحشت باز می گرداند تا بار دیگر شاهد هنرنمایی بی نقص او در یک کاراکتر ترسناک و بی رحم باشیم. از سوی دیگر اسکاشگورد به زودی در فیلم  (The Pack) مقابل فلورنس پیو قرار خواهد گرفت.

 

داستان

داستان در مورد زوج جوان، ثروتمند و عاشقی به نام جیمز (اسکاشگورد) و ام (کولمن) است که در تعطیلات به سر می‌برند. آن‌ها به ظاهر اوقات خوشی را در سواحل می‌گذرانند اما آنسوی درهای ورودی هتل، چیزی خطرناک‌تر و فریبنده‌تر انتظارشان را می‌کشد. گاث نقش شخصیت مرموز گبی را بازی می‌کند که طبق معمول فضای فیلم را رازآلود و کمی ترسناک می کند.

«Infinity Pool» در ۲۷ ژانویه 2023 در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

تریلر فیلم 2023 Infinity Pool:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =