تریلر فیلم 2023 Missing با بازی استورم رید

2023 Missing

گمشده (2023 Missing) یک فیلم آمریکایی در ژانر هیجان‌انگیز به نویسندگی و کارگردانی نیک جانسون و ویل مریک . Missing یک دنباله مستقل برای فیلم Searching 2018 است و استورم رید، نیا لانگ و جواکیم د آلمیدا در آن بازی می‌کنند. این فیلم قرار است در تاریخ 20 ژانویه 2023 توسط Sony Pictures Releasing در سینماها اکران شود.

 

روند تولید

در آگوست 2019 اعلام شد دنباله‌ای مستقل برای Searching 2018 در حال ساخت است و کارگردان فیلم اصلی انیش چاگانتی، تصریح کرد که داستان «از شخصیت‌ها یا خط داستانی مشابه نسخه اصلی پیروی نخواهد کرد». نوامبر 2020 همه گیری COVID-19 تولید این فیلم را به تعویق انداخت و صرفاً تحت عنوان جستجوی 2 نام برده شد. ژانویه 2021 اعلام شد که ویل مریک و نیک جانسون، ویراستاران فیلم اول ، فیلم را در اولین کارگردانی خود، با مطالب ادبی اضافی توسط میکا آریل واتسون، نویسندگی و کارگردانی خواهند کرد. در ماه‌های بعد، استورم رید و نیا لانگ به بازیگران پیوستند.

 

داستان فیلم

«گمشده»‌ مفقود شدن مادر دختری به نام جون با بازی رید در کلمبیا را روایت می‌کند. جون که هزاران کیلومتر از لس‌آنجلس دور است، به شکل خلاقانه‌ای از همه تکنولوژی‌هایی که در دسترس دارد استفاده می‌کند تا راهی برای یافتن مادرش پیدا کند پیش از آنکه دیر شود. اما با عمیق‌تر شدن جست‌وجوی او، دنیای دیجیتال پرسش‌های بیشتری برمی‌انگیزد و متوجه می‌شود که مادرش را هرگز نمی‌شناخته است.

تریلر فیلم 2023 Missing:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =