تریلر فیلم 80 For Brady با بازی جین فوندا

80 For Brady

80 For Brady یک فیلم کمدی ورزشی آمریکایی به کارگردانی کایل ماروین و تهیه‌کنندگی تام بردی است. در این فیلم گروهی از بازیگران به رهبری لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو، سالی فیلد و برادی حضور دارند. این فیلم قرار است در تاریخ 3 فوریه 2023 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

 

داستان فیلم

روایتی از چهار دوست که برای تماشای بازی قهرمان خود تام برادی و نیوانگلند پاتریوتز در Super Bowl LI یک سفر به هیوستون را آغاز می کنند. در این راه اتفاقات جالب و کمدی بسیاری رخ می دهد.

 

روند تولید

در فوریه 2022 اعلام شد که تام بردی، که اخیراً از فوتبال خود بازنشسته شده است. تهیه کنندگی این فیلم را به کارگردانی و نویسندگی کایل ماروین بر عهده خواهد داشت. بردی همچنین در نقش خودش در کنار لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو و سالی فیلد همبازی خواهد شد. در ماه مارس، سارا گیلبرت، گلین تورمن، باب بالابان، ران فونچس، جیمی او. یانگ، و هری هملین به بازیگران اضافه شدند. در همان ماه، بردی گفت که از NFL بازنشسته نمی شود.

فیلمبرداری در مارس 2022 آغاز شد. در ژوئن، فیلمبرداری به پایان رسید. بیلی پورتر و گای فیری به بازیگران اضافه شد. در 14 جولای 2022، راب گرونکوفسکی، دنی آمندولا و جولیان ادلمن به فیلم پیوستند.

تریلر فیلم 80 For Brady:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =