تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever 2022

Black Panther: Wakanda Forever

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بلک پانتر از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است. قرار است دنباله‌ای بر پلنگ سیاه (۲۰۱۸) و سی‌اُمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر است که فیلمنامهٔ آن را جو رابرت کول نوشته‌است. لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، فلورنس کازومبا، دومینیک تورن، میشائلا کوئل، تنوک هوئرتا، مارتین فریمن و آنجلا باست در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

داستان فیلم

رهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در برابر نیروهای مهاجم در پی مرگ پادشاه T’Challa می‌جنگند. اما یک تهدید جدید از ملت پنهان زیردریایی تالوکان پدیدار می‌شود.

 

روند تولید

ایده‌های دنباله پس از انتشار پلنگ سیاه در فوریه ۲۰۱۸ آغاز شد. کوگلر برای بازگشت به عنوان کارگردان در ماه‌های بعد مذاکره کرد و مارول استودیوز ساخت دنباله را در اواسط سال ۲۰۱۹ به‌طور رسمی تأیید کرد. در اوت ۲۰۲۰ زمانی که چادویک بوزمن ستارهٔ پلنگ سیاه بر اثر سرطان روده بزرگ درگذشت. برنامه‌های این فیلم تغییر کرد. مارول تصمیم گرفت که نقش تِ‌چالا را تغییر ندهد. بازگشت دیگر بازیگران اصلی از فیلم اول تا نوامبر همان سال تأیید شد. عنوان فیلم در مهٔ ۲۰۲۱ اعلام شد. تولید فیلم پیش از وقفه‌ای که به رایت اجازه داد تا از مشکلاتی که در حین فیلمبرداری به وجود آمده رهایی یابد. ابتدا از اواخر ژوئن تا اوایل نوامبر ۲۰۲۱ در آتلانتا و برانزویک، جورجیا و همچنین در اطراف ماساچوست انجام شد. تولید تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲ از سر گرفته شد و در اواخر مارس در پورتوریکو به پایان رسید.

 

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد قرار است در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان آخرین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده اکران شود.

تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =