تریلر فیلم Disenchanted 2022

Disenchanted

Disenchanted فیلم لایو اکشن/پویانمایی آمریکایی در ژانر کمدی رمانتیک فانتزی و موزیکال به نویسندگی و کارگردانی آدام شنکمن است که در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. این فیلم دنبالهٔ افسون‌زده (۲۰۰۷) است و در آن ایمی آدامز، پاتریک دمپسی، جیمز مارسدن و ایدینا منزل بار دیگر نقش‌های خود را ایفا می‌کنند. مایا رودولف، ایوت نیکول براون، جیما مایز و اسکار نونز از بازیگران جدید فیلم هستند.

آلن منکن و استفان شوارتز بار دیگر ترانه‌نویسی موسیقی این فیلم را بر عهده دارند و منکن آهنگساز فیلم است. آدامز در کنار بری جوزفسون و بری ساننفلد یکی از تهیه‌کننده‌های این فیلم نیز هست. افسون‌نزده برای اکران در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده و به ‌طور انحصاری از طریق دیزنی پلاس اکران خواهد شد.

بازیگران

ایمی آدامز در نقش جیزل فیلیپ

پاتریک دمپسی در نقش رابرت فیلیپ

جیمز مارسدن در نقش شاهزاده ادوارد

ایدینا منزل در نقش نانسی ترمین

ایوت نیکول براون در نقش روزلین

جیما مایز در نقش ریوبی

مایا رودولف در نقش مالوینا مونرو

کلتون استوارت در نقش پسر مالوینا

اسکار نونز در نقش ادگار

گابریلا بالداچینو در نقش مورگان فیلیپ. او جایگزین نقش ریچل کاوی در فیلم اول شده‌است.

داستان فیلم

جیزل رابرت و مورگان پانزده سال پس از داستان های قسمت قبلی به خوبی با یکدیگر زندگی می کنند. از منهتن به خانه جدیدی در حومه مونروویل نقل مکان می‌کنند. اما مالوینا مونرو نیت های پلید برای ای خانواده دارد. وقتی مشکلات و دردسرها روع می شوند جیزل آرزو می‌کند که ای کاش زندگی آنها یک افسانه بود. این طلسم نتیجه معکوس می‌دهد و جیزل برای نجات خانواده‌اش و سرزمین مادری‌اش آندلاسیا قبل از اینکه ساعت به نیمه‌شب برسد فرصت دارد.

تریلر فیلم Disenchanted:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =