تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

Glass Onion: A Knives Out Mystery

Glass Onion: A Knives Out Mystery یک فیلم رازآلود آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی رایان جانسون است که توسط جانسون و رام برگمن برای T-Street Productions تهیه شده است. دنباله ای برای Knives Out (2019)، دنیل کریگ دوباره نقش خود را در نقش بنویت بلان، کارآگاهی چیره دست که پرونده جدیدی را برعهده دارد، بازی می کند. در این فیلم همچنین گروهی متشکل از ادوارد نورتون، ژانل مونا، کاترین هان، لزلی اودوم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلین، کیت هادسون و دیو باوتیستا ایفای نقش می‌کنند.

جانسون هنگام تبلیغ Knives Out در سال 2019 به احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم اشاره کرده بود. در سال 2020 تایید شد که او در حال کار بر روی داستانی با کریگ است که قرار است نقش خود را دوباره ایفا کند. در مارس 2021 نتفلیکس حقوق دو دنباله فیلم Knives Out را به قیمت 469 میلیون دلار خریداری کرد. فیلمبرداری در جزیره Spetses یونان بین ژوئن تا جولای 2021 انجام شد و تا سپتامبر در خارج از یونان ادامه یافت. اعضای تیم شامل فیلمبردار استیو یدلین، تدوینگر باب داکسی و آهنگساز ناتان جانسون بودند.

داستان فیلم:

Glass Onion: A Knives Out Mystery اولین نمایش جهانی خود را تا چند روز دیگر در پیش دارد. نمایش در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در تاریخ 10 سپتامبر 2022 خواهد داشت. قرار است در نوامبر 2022 در سینماهای منتخب اکران شود. قبل از اکران استریم آن در 23 دسامبر 2022 توسط نتفلیکس خواهد بود.

گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (انگلیسی: Glass Onion: A Knives Out Mystery) یک فیلم آمریکایی در ژانر معمایی است.دنیل کریگ بار دیگر در نقش کارآگاه خصوصی یعنی بنویت بلانک ظاهر شده که با یک پروندهٔ قتل پیچیده در یونان مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون ادوارد نورتون, جنل مونی, کاترین هان, لسلی اودم جونیور, جسیکا هنویک, مدلین کلاین, کیت هادسن, و دیو باتیستا حضور دارند.

تریلر فیلم:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =