جورج کلونی، برد پیت و مت دیمون در فیلم OCENS TOGETHER

جورج کلونی

سه تن از بازیگران مرد برجسته هالیوود قرار است برای فیلم بعدی اوشن که 15 سال پس از آخرین قسمت ساخته می شود، دوباره متحد شوند. جورج کلونی 61 ساله، برد پیت 58 ساله و مت دیمون 51 ساله پس فیلم اوشن سیزده که آخرین فیلم آن ها برای سال 2007 بود. برای فیلم Ocean’s  جدید دوباره به صحنه خواهند رفت.

یک منبع گفت: «شایعه فیلمی با بازی جورج، برد و مت سال‌ها بود که می‌چرخید. اما زمان‌بندی برای این کار انجام نشده بود. بازیگران این فیلم نیز بسیار پرکار بودند و وقتی برای بازی در این فیلم نداشتند.» در نهایت تیم مناسب برای این کار گرد هم آمده است. تا این پروژه را به موفقیت بزرگی برساند و ستاره های اصلی فیلم تمایل پیدا کردن که باز هم در این فیلم بازی کنند.

طبق گفته بازیگران این فرنچایز بسیار محبوب است. خط داستانی درخشان آن فرصتی بود که نمی‌توان آن را از دست داد. جورج، بازیگر نقش دنی اوشن، برد معروف به Rusty Ryan، و مت بازیگر نقش Linus Caudwell، در سه گانه Ocean’s Eleven، Twelve و Thirteen در کنار یکدیگر کار کردند.

جورج کلونی

مرگ بازیگران فیلم اوشن

با این حال مرگ ناگهانی برنی مک، یکی از بازیگران که در سن 50 سالگی در آگوست 2008 بر اثر عوارض ذات‌الریه درگذشت. احتمال ادامه این فیلم را از بین برد. کلونی در مراسم ادای احترام به همبازی فقید خود که نقش فرانک کاتن را در اوشن بازی کرد، گفت: «از صمیم قلب جایش خالی خواهد بود.”

به گزارش مووی 21 دیمون سال گذشته اشاره کرد که برای بازی در دنباله یک فیلم آماده است، اما فاش کرد که کار در دست کارگردان فرنچایز استیون سودربرگ است. او که در برنامه صبح بخیر آمریکا صحبت می کرد، گفت: “اگر داستانی وجود داشته باشد. همه چیز به استیون سودربرگ بستگی دارد.”

این بازیگر برنده اسکار همچنین به همبازی های فقید خود برنی و کارل راینر اشاره کرد. که در ژوئن 2020 در سن 98 سالگی درگذشت. او افزود: «ما چند نفر از اعضای خود را از دست داده‌ایم. مانند یک تیم نابود شده و شکست خورده هستیم. پس باید با این موضوع کنار بیاییم»

منبع Thesun

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =