دومین تریلر فیلم 2022 Avatar: The Way of Water

Avatar: The Way of Water

آواتار: راه آب یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی به کارگردانی جیمز کامرون است که توسط استودیو قرن بیستم توزیع شده است. دنباله آواتار (2009)، دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های آواتار است. کامرون با جان لاندو تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را با ریک یافا و آماندا سیلور می نویسد که بر اساس داستانی است که هر سه با جاش فریدمن و شین سالرنو نوشته اند. بازیگران سم ورتینگتون، زوئی سالدانا، استفن لانگ، جوئل دیوید مور، سی‌اچ پوندر، جیووانی ریبیسی، دیلیپ رائو، و مت جرالد نقش‌های خود را از فیلم اصلی تکرار می‌کنند و سیگورنی ویور در نقشی متفاوت بازمی‌گردد. بازیگران جدید عبارتند از: کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ادی فالکو، جمین کلمنت و برندن کاول.

 

اکران فیلم

اکران Avatar: The Way of Water در سینما با تأخیرهای مکرر همراه بوده است که آخرین آن در 23 جولای 2020 رخ داده است. در حال حاضر برای اکران در 16 دسامبر 2022 برنامه ریزی شده است. با سه دنباله زیر که به ترتیب در 20 دسامبر 2024، 18 دسامبر 2026 و 22 دسامبر 2028 منتشر می شوند،  اگرچه دو مورد آخر به استقبال تجاری راه آب بستگی دارد. این فیلم که با بودجه ای بین 350 تا 400 میلیون دلار ساخته شده است، یکی از گران ترین فیلم های تمام دوران است. اولین تریلر فیلم آواتار 2 نیز در دسترس است.

 

داستان فیلم

جیک سولی و نیتری خانواده تشکیل داده‌اند و برای ماندن در کنار هم هر کاری می‌کنند. با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا برمی گردد تا کار آغازشده را به پایان برسانند. آن‌ها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌شوند.

آواتار۲ در ۱۶ دسامبر در آمریکای شمالی اکران می‌شود که زمان عرضه جهانی آن است.

 تریلر فیلم 2022 Avatar: The Way of Water

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =