دومین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania 2023

Ant-Man and The Wasp

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده‌است و شخصیت‌های اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای و هوپ پیم / واسپ در آن حضور دارند. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود. قرار است دنباله‌ای بر فیلم‌های مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) و مرد مورچه‌ای و زنبورک (۲۰۱۸) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم را پیتون رید از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی جف لاونس کارگردانی کرده و پل راد در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس، میشل فایفر، کاترین نیوتون و جاناتان میجرز از بازیگران آن هستند.

برنامه‌های ساخت سومین فیلم مرد مورچه‌ای در نوامبر ۲۰۱۹ تأیید شد و رید و راد بازگشت خود را اعلام کرد. لاونس تا آوریل ۲۰۲۰ استخدام شد و توسعهٔ فیلم در طول همه‌گیری کووید-۱۹ آغاز شد. عنوان فیلم و اعضای جدید بازیگران در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. فیلم‌برداری در اوایل فوریهٔ ۲۰۲۱ در ترکیه آغاز شد، و همچنین فیلم‌برداری اضافی در اواسط ژوئن در سان فرانسیسکو انجام شد. مراحل تصویربرداری اصلی در پایان ژوئیه در استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر آغاز شد و در نوامبر به پایان رسید. اولین تریلر فیلم را نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

داستان فیلم

اسکات لانگ و هوپ ون داین، همراه با والدین هوپ، هنک پیم، جانت ون داین و دختر اسکات، کیسی لانگ، پس از اینکه به طور تصادفی وارد قلمرو کوانتومی می شوند. یک ماجراجویی جدید را پیش روی خود می بینند.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی برای اکران در ۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۳ به عنوان اولین فیلم از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است.

دومین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania 2023

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =