تریلر رسمی فیلم 2023 Ant-Man and The Wasp: Quantumania

Ant-Man

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (2023 Ant-Man and the Wasp: Quantumania) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده‌است و شخصیت‌های اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای و هوپ پیم / واسپ در آن حضور دارند. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود، قرار است دنباله‌ای بر فیلم‌های مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) و مرد مورچه‌ای و زنبورک (۲۰۱۸) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم را پیتون رید از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی جف لاونس کارگردانی کرده و پل راد در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس، میشل فایفر، کاترین نیوتون و جاناتان میجرز از بازیگران آن هستند.

 

تولید مرد مورچه ای 3

برنامه‌های ساخت سومین فیلم مرد مورچه‌ای در نوامبر ۲۰۱۹ تأیید شد و رید و راد بازگشت خود را اعلام کرد. لاونس تا آوریل ۲۰۲۰ استخدام شد و توسعهٔ فیلم در طول همه‌گیری کووید-۱۹ آغاز شد. عنوان فیلم و اعضای جدید بازیگران در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. فیلم‌برداری در اوایل فوریهٔ ۲۰۲۱ در ترکیه آغاز شد، و همچنین فیلم‌برداری اضافی در اواسط ژوئن در سان فرانسیسکو انجام شد. مراحل تصویربرداری اصلی در پایان ژوئیه در استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر آغاز شد و در نوامبر به پایان رسید.

 

داستان فیلم

اسکات لانگ و هوپ ون داین، همراه با والدین هوپ، هنک پیم، جانت ون داین و دختر اسکات، کیسی لانگ، پس از اینکه به طور تصادفی وارد قلمرو کوانتومی می شوند. یک ماجراجویی جدید را پیش روی خود می بینند.

«مرد مورچه‌ای 3» ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

تریلر رسمی فیلم 2023 Ant-Man and The Wasp: Quantumania:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =