سوپس فایرکرکر و خواهر سیج شخصیت های جدید The Boys

خواهر سیج

Vought International دو استخدام جدید دارد که می‌تواند به آنها افتخار کند: Supes Firecracker و Sister Sage اولین حضور حماسی خود را در دو عکس از فصل چهارم «پسران» که توسط Prime Video آمازون فاش شده بود، علنی کردند. این تصاویر «فایرکرکر» (Firecracker) با بازی «ولوری کری» و «خواهر سیج» (Sister Sage) با بازی «سوزان هیوارد» را نشان می‌دهد.

طراحی لباس

طبق گزارش مووی 21 هر دو لباس جدید کاراکترها توسط لورا جین شانون، طراح لباس «The Boys» طراحی شده‌اند. لورا لباس سرباز پسر را برای فصل 3 طراحی کرده است.

طرفداران مایلند تا حد امکان جزئیات این لباس‌ها را بدانند. زیرا آمازون می‌گوید هر چیز دیگری درباره شخصیت‌های Firecracker و Sister Sage «تا پخش فصل مخفی نگه داشته خواهد شد». در حالی که هنوز نمی دانیم پخش فصل جدید قرار است در چه زمانی اتفاق بیفتد. اما می دانیم که فصل 4 «پسران» در حال حاضر در تورنتو در حال تولید است.

خواهر سیج

هیوارد (خواهر سیج) اخیراً در سریال Delilah بازی کرده است و بعداً در سریال Hello Tomorrow دیده خواهد شد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش تامیکا وارد در دو فصل آخر سریال «Orange Is the New Black» نتفلیکس شناخته می شود.

کری اخیراً در نقش کاترین نقش اصلی زن در فیلم «نماد گمشده» اثر طاووس بر اساس کتاب دن براون در کنار ادی ایزارد و اشلی زوکرمن بازی کرد. او قبلاً در «تیک» سونی/آمازون در کنار گریفین نیومن و پیتر سرافینوویچ بازی کرده بود.

بر اساس کمیک‌های گارث انیس و داریک رابرتسون که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال آمازون نیز فعالیت می‌کنند. «پسران» توسط تهیه‌کننده اجرایی و مجری برنامه اریک کریپکی ساخته شد.

«پسران» محصول از استودیوهای آمازون و استودیوی تلویزیونی سونی پیکچرز است.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =