واکنش نیل گیمن به ایلان ماسک به دلیل انتقاد از Rings Of Power

نیل گیمن

نیل گیمن نویسنده داستان های فانتزی مرد شنی به انتقاد ایلان ماسک از فیلم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت آمازون واکشن نشان داد و اظهار داشت که به هیچ وجه این انتقاد را نمی‌پذیرد. گیمن در توییتی که روز سه‌شنبه در فضای مجازی منتشر شد، نوشت: «ایلان ماسک برای خرید توییتر با من مشورت نمی‌کند و من هم برای نقد فیلم، سریال و ادبیات به سراغ او نمی‌روم.»

نیل گیمن

اظهار نظر گیمن پس از صحبت های ماسک و انتقادات او از LOTR: The Rings Of Power آمازون، منتشر شد. ماسک گفت: «تالکین در قبر لرزید» در حالی که ماسک تلاش می‌کند  پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری برای تیوئیتر را پس بگیرد. در این میان نیز با جف بزوس مالک آمازون اختلافات بسیاری دارد.

گیمن سریال محبوب نتفلیکس از مجموعه کتاب‌های کمیک DC Sandman را در کارنامه کاری خود دارد. این سریال در سه روز اول انتشارش 69.5 میلیون ساعت تماشا شد.

انتقاد ایلان ماسک

ایلان ماسک همچنان دشمنی با جف بزوس را ادامه می دهد. در مورد سریال درام آمازون یعنی ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت که با بودجه بسیار زیاد ساخته شده است. چنین گفت: تالکین در قبر لرزید.

مدیر عامل تسلا در توییتر این سری با دو توئیت کوتاه انتقاد خود را آغاز کرد. در توئیت خود گفت: «تقریباً تمام شخصیت‌های مذکر در این سریال یا یک ترسو یا یک احمق هستند. یا ترکیبی از هر دو. فقط گالادریل شجاع، باهوش و مهربان است.»

منبع Ddeadline

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =