نتفلیکس در حال همکاری با یوبی سافت برای ساخت بازی انحصاری

نتفلیکس

Ubisoft Forward شاهد معرفی برخی بازی های موبایل برای مشترکین نتفلیکس بود. به نظر می رسد نتفلیکس مصمم است نام خود را در فضای بازی نیز به ثبت برساند. در طول نمایشگاه Ubisoft Forward در روز شنبه، جایی که این شرکت فرانسوی آخرین و بهترین‌ محصولات خود را ارائه می‌کند. غول استریم روی صحنه آمد تا شراکت جدیدی را اعلام کند که شاهد انتشار سه بازی انحصاری موبایل با نتفلیکس خواهیم بود. اولین محصول بازی Assassin’s Creed است. همچنین می‌توانید منتظر بازی‌های Valiant Hearts 2 و Mighty Quest باشید.

اولین بازی در این شراکت دنباله ای بر Valiant Hearts ماجراجویی پازلی با مجموعه جنگ جهانی اول خواهد بود. داستان جدید در ژانویه 2023 آغاز می شود. در سال 2023 یک جستجوی قدرتمند جدید برای Epic Loot است که برای اعضای نتفلیکس یک ماجراجویی هک اند اسلش را به ارمغان می آورد.

نتفلیکس

بازی Assassin’s Creed

به گزارش مووی 21 یک خبر برای طرفداران Assassin’s Creed وجود دارد: علاوه بر این که سری لایو اکشن Assassin’s Creed برای نتفلیکس ساخته شده است، یک بازی موبایل اصلی Assassin’s Creed نیز در دست ساخت است.

سری جدید Assassins Creed دو سال پیش معرفی شد و جیسون آلتمن و دانیل کرینیک به این پروژه پیوستند. ممکن است آنها را از برنامه تلویزیونی Mythic Quest Apple TV بشناسید که یک کمدی درباره استودیوی بازی های ویدیویی است.

نتفلیکس اخیراً در حال انتشار بازی بوده است، البته تا حدودی بی سر و صدا این کار را انجام داده است. اوایل ماه سپتامبر یک بازی دیگر به نام Lucky Luna را منتشر کرد. اگر بازی نکرده‌اید یا نامش را نشنیده‌اید خب این به نوعی مشکل بزرگ نتفلیکس با تمام این تلاش‌ها بوده است. طبق داده‌های اخیر، کمتر از یک درصد از مشترکین نتفلیکس در حال تست و آزمایش بازی‌های خود هستند. تاکنون عناوینی مانند Stranger Things: The Game، Stranger Things 3: The Game، Card Blast، Teeter Up و Shooting Hoops منتشر شده است.

نتفلیکس

بدون شک Assassin’s Creed مخاطبان بسیاری را برای نتفلیکس جذب خواهد کرد.

منبع Kotaku

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =