کانیه وست یک جنجال عجیب در شبکه های اجتماعی به راه انداخت

کانیه وست

کانیه وست صبح روز جمعه در حساب اینستاگرام خود جنجال جدیدی به راه انداخت که در آن دریک خواننده رپ و دوست دختر سابقش هیلی بیبر را هدف قرار داده بود.

در حالی که این سوپر مدل 25 ساله از سال 2018 با ستاره پاپ جاستین بیبر ازدواج کرده است. رپر مشهور کانیه 45 ساله ظاهراً او را “دختر دریک” نامیده است.

او در توضیح مقاله ای از Entertainment Tonight که در سال 2016 منتشر شد گفت : دریک بعد از شب ملاقات، گردنبند «H» هیلی بالدوین را به گردن انداخت.

کانیه وست پدر چهار فرزند است که از سال 2014 تا 2021 با کیم کارداشیان ازدواج کرده بود. او ادامه داد: « دریک تو درست است که دوست من هستی. اما وقتی کارداشیان ها بچه هایم را ربودند، تو آنجا حضور نداشتی و در حال قرار و دیدار با هایلی بودی.»

کانیه وست

بخش نظرات این پیغام ها توسط طرفداران سردرگم پر شد. بسیاری از آنها نوشتند که جاستین بیبر که با سندرم رمزی هانت مبارزه می کند “لایق این درگیری ها نیست”.

طبق اخبار سلبریتی مووی 21 کانیه وست با هیلی بیبر و جی جی حدید اختلاف نظر داشته است. زیرا هر دو به طور جداگانه حمایت خود را از گابریلا-کارفا جانسون سردبیر Vogue اعلام کردند. آن ها علنا از نمایش هفته مد پاریس و پیراهن جنجالی “White Lives Matter” حمایت کرده بودند. کانیه این رفتار را “غیر مسئولانه” و “توهین آمیز” نامید.

او در یک پست اینستاگرامی در روز پنجشنبه 6 اکتبر نوشت: “آنها” نمی‌خواهد زنان زیبای سیاه‌پوست غیرقابل انکار بر تخت سلطنت بنشینند و حقشان قرار بگیرند.

 منبع Dailymail

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =