کلویی گریس مورتس برای بازی در نقش ابرشرور در MCU آماده می شود

کلویی گریس مورتس

کلویی گریس مورتس تایید کرده است که با مارول مذاکره کرده است و امیدوار است به زودی به عنوان یک ابرشرور به MCU بپیوندد.

طبق اخبار سینمایی مووی 21 شاید به زودی شاهد بازگشت کلویی گریس مورتس به دنیای ابرقهرمانان باشیم. مورتز که یک ستاره سابق کودک بود. در کتاب مصور Kick-Ass در نقش دختر مورد علاقه طرفداران بود. او با بازی مجدد در دنباله 2013 Kick-Ass 2 این نقش را دنبال کرد. کلویی از آن زمان به طور منظم در فیلم های مختلف بازی می کند. اگرچه مورتز هنوز اولین بازی خود را در دنیای سینمایی مارول انجام نداده است.

مورتس در یک مصاحبه جدید با ComicBook.com تأیید می کند که در واقع مذاکراتی با مارول استودیوز در مورد پیوستن به MCU داشته است. اگرچه او روشن نمی کند که آیا این صحبت ها کلی بوده یا فیلم یا نقش خاصی وجود داشته است. گویا هنوز نقش مناسبی برای عضویت در MCU پیدا نکرده است. در حالی که می‌گوید بازی در نقش یک ابرقهرمان دیگر لذت‌بخش خواهد بود. ایده ایفای نقش یک ابرشرور برای او بیشتر جذاب است. در ادامه صحبت های کلویی را می خوانیم.

کلویی گریس مورتس

“آره، ما کمی در مورد آن صحبت کرده‌ایم. یعنی فکر می‌کنم واقعاً علاقه‌مندم که در مارول یا دی‌سی نقش یک شخصیت شرور را بازی کنم و به قسمت‌های تاریک‌تر نقش نفوذ کنم. من فکر می‌کنم که واقعاً سرگرم‌کننده است”

مورتز در طول حضورش در The Tonight Show سال گذشته گفت ممکن است در Kick-Ass 3 حضور حضور داشته باشد. او می گوید: “منظورم این است که فکر می‌کنم دوست دارم یک Kick-Ass 3 انجام دهم. فکر می‌کنم واقعاً جالب خواهد بود که ببینم Hit-Girl کجا می‌رود و در بزرگسالی چگونه است. من احساس می‌کنم که آرون تیلور جانسون و کریس مینتز پلاس و کل خدمه با هم باشند. خیلی سرگرم‌کننده خواهد بود.”

کلویی گریس مورتس را می توان در The Peripheral دید

در مورد بعدی، مورتز به زودی در سری جدید علمی تخیلی The Peripheral در Prime Video دیده می شود. این سریال که توسط سازندگان Westworld تولید شده و مورتز در نقش اصلی آن بازی می‌کند. اولین تریلر آن رونمایی شد. در تاریخ 21 اکتبر 2022 در Prime Video پخش خواهد شد.

منبع Movieweb

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =