بازگشت ریانا به موسیقی با آهنگ “Black Panther”

Black Panther

ریانا با آهنگ “Lift Me Up” باز می گردد. Lift Me Up در واقع تک آهنگ اصلی دنباله پرفروش مارول “Black Panther: Wakanda Forever” است.

طبق اخبار سلبریتی مووی 21 این آهنگ ادای احترام به زندگی و میراث چادویک بوزمن توسط تمس، لودویگ گورانسون، ریانا و کارگردان رایان کوگلر نوشته شده است. این آهنگ در روز جمعه 28 اکتبر قبل از فیلم که اولین نمایش آن در 11 نوامبر در سینماها خواهد بود، منتشر خواهد شد. ریانا برای مدت کوتاهی از زمزمه ملودیک آهنگ در رسانه های اجتماعی اطلاعاتی را منتشر کرد. اما اطلاعات کمی در مورد سبک و صدای “Lift Me” وجود دارد.

«بعد از صحبت با رایان و شنیدن کارگردانی او برای فیلم و آهنگ، می‌خواستم چیزی بنویسم که آغوش گرم همه افرادی را که در زندگی‌ام از دست داده‌ام به تصویر بکشد. من سعی کردم تصور کنم که اگر بتوانم اکنون برای آنها آواز بخوانم و بیان کنم که چقدر دلم برای آنها تنگ شده چه حسی خواهد داشت.” ریانا برای من الهام بخش بوده است. بنابراین شنیدن این آهنگ از او افتخار بزرگی است.»

لیبل وستبری رود ریانا با همکاری Roc Nation، Def Jam Recordings و Hollywood Records “Lift Me Up” را منتشر می کند. جزئیات درباره بقیه موسیقی متن فیلم که در 4 نوامبر در دسترس خواهد بود، مبهم باقی مانده است.

Black Panther

همکاری ریانا و مارول

مارول برای همکاری با ریانا در یک بیانیه مطبوعاتی می‌گوید که آهنگ «دوران بعدی کار نمادین ریحانا را آغاز می‌کند» کودتای بزرگ دیگری پس از بشروع کار کندریک لامار و SZA برای نوشتن «همه ستارگان» برای «پلنگ سیاه» اصلی است. این آهنگ جذاب که در تیتراژ پایانی فیلم پخش شد. علاوه بر نامزدی های متعدد گرمی، نامزدی اسکار را برای آهنگ اصلی به دست آورد. اولین موسیقی متن “Black Panther” با موسیقی Schoolboy Q، Vince Staples، Jorja Smith، Travis Scott، the Weeknd و Khalid همراه بود. در حالی که موسیقی اصلی آن توسط موسیقی متن ساخته شد.

بوزمن که در فیلم اصلی «Black Panther» نقش شاه تچالا را بازی کرد. در سال 2020 در سن 43 سالگی بر اثر سرطان روده بزرگ درگذشت. فیلم بعدی به رهبران واکاندا می‌پردازد که با مرگ حاکم خود مبارزه را شروع می‌کنند و برای محافظت از خود می‌جنگند. ملت آنها از قدرت های جهانی مداخله گر آنجلا باست، لتیتیا رایت، لوپیتا نیونگو و وینستون دوک در این فیلم تاثیر می گیرد.

اکران پلنگ سیاه

انتظار می‌رود مانند نسخه اصلی «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» بر اساس برآوردهای اولیه این فیلم حداقل 175 میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه‌اش به دست بیاورد که یکی از بزرگترین اکران‌های سال خواهد بود. در سال 2018، فیلم اصلی «پلنگ سیاه» به موفقیتی فوری دست یافت و به 202 میلیون دلار رسید و در نهایت به فروش 700.4 میلیون دلاری داخلی و 1.3 میلیارد دلاری در سطح جهانی رسید. به احتمال زیاد این دنباله نیز در باکس آفیس جهانی از یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

علاوه بر ثروت تجاری، «Black Panther» اولین فیلم ابرقهرمانی بود که نامزد بهترین فیلم در جوایز اسکار شد. اگرچه جایزه برتر را به «کتاب سبز» از دست داد. اما اسکار طراحی لباس، موسیقی و طراحی تولید را به خانه برد.

خبر بازگشت بزرگ ریانا به موسیقی این فیلم می تواند موفقیت های آن را بیشتر نماید بیش از نیم دهه از آخرین انتشار کامل ریانا، “Anti” در سال 2016 می گذرد. سپس این مادر جدید کارنامه خود را به عنوان یک تاجر موفق گسترش داد و به لطف برند لوازم آرایشی Fenty Beauty و خط لباس زیر زنانه Savage x Fenty، میلیاردر شد.

Black Panther

بازگشت ریانا به موسیقی

با توجه به وقفه گسترده او در ترانه سرایی، حضور او در این افتتاحیه برای بسیاری غافلگیرکننده بود. به هر حال، او در سال‌های پس از آن به طور مبهم درباره دو آلبوم مختلف اظهار نظر کرده است. (و از ورود و خروج از استودیوهای ضبط عکس گرفته شده است.) که یکی از آنها به عنوان سالن رقص مجاور توصیف شده است. اما جزئیات در مورد یک آلبوم استودیویی انفرادی کامل ریانا کمیاب است.

به زودی، ریانا در حال آماده شدن برای چهارمین فشن شوی سالانه Savage X Fenty است که در آن Anitta، Burna Boy، Don Toliver و Maxwell به عنوان هنرمندان اجرا حضور خواهند داشت. این رویداد به طور انحصاری از طریق Prime Video همراه با نام‌های پررنگ دیگری مانند آنجلا آگیلار، آوانی گرگ، بلا پوارچ، کارا دلوین و غیره برگزار می‌شود.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =