تریلر سریال Anne Rice’s Mayfair Witches با بازی الکساندرا داداریو

جادوگران مایفر آن رایس، یا به اختصار جادوگران مایفر (Anne Rice’s Mayfair Witches) یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک فراطبیعی آمریکایی است که توسط استا اسپالدینگ و میشل اشفورد ساخته شده است. بر اساس مجموعه رمان زندگی جادوگران مایفر اثر آن رایس. در این سریال الکساندرا داداریو در نقش دکتر روآن فیلدینگ، هری هملین در نقش کورتلند مایفر، تونگای چیریسا در نقش سیپرین گریو و جک هیوستون در نقش لشر بازی می کنند. قرار است در 5 ژانویه 2023 در AMC+ نمایش داده شود. «مارک جانسون» تهیه‌کننده، «استا اسپالدینگ» نویسنده و شورانر، «میشل اشفورد» نویسنده، «مایکل آپندال» کارگردان و «جف فریلیچ» تهیه‌کننده دیگر سریال است.

«جادوگران می‌فر» پس از «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview with the Vampire) دومین سریال ای‌ام‌سی در دنیای «آن رایس» است. «مارک جانسون» ناظر اقتباس از آثار این نویسنده برای تلویزیون خواهد بود. «مصاحبه با خون‌آشام» به تازگی سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده است.

 

داستان سریال

جراح مغز و اعصاب دکتر روآن فیلدینگ متوجه می شود که او وارث سلسله ای از جادوگران قدرتمند است که توسط روحی شوم تسخیر شده اند. او باید سعی کند با این موجو شوم مبارزه کند تا بتواند خانواده و نسل خود را آزاد نماید.

 

تاریخ انتشار

این سریال قرار است در 5 ژانویه 2023 در + AMC پخش شود. پخش این سریال با دو اپیزود آغاز خواهد شد و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی در دسترس قرار می‌گیرند.

 

تریلر سریال Anne Rice’s Mayfair Witches:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =