تریلر سریال Copenhagen Cowboy اثر کارگردان دانمارکی

Copenhagen Cowboy

کابوی کپنهاگ یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز است که توسط Nicolas Winding Refn برای نتفلیکس ساخته شده است. اولین اثر دانمارکی زبان Refn پس از Pusher 3 در سال 2005 است.

این سریال نوآر شش اپیزودی داستانی پیرامون یک زن جوان به نام میو با بازی «انجلا باندالوویچ» روایت می‌کند که به سراسر دنیای زیرزمینی کوپنهاگن سرک می‌کشد. «لولا کورفیکسن»، «زلاتکو بوریچ»، «لی ای ژانگ»، «جیسون هندیل»، «آندریاس یورگنسن»، «میکلاییل برتلسن» و «مدس بروگر» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

کارگردان «بران» (Drive) و «شیطان نئونی» (The Neon Demon) وعده همکاری‌های بیشتری با نتفلیکس را داده بود: «همکاری با نتفلیکس و جان بخشیدن به این سریال تجربه بسیار خوبی در تمامی سطوح بوده است. نه فقط آن‌ها را همکار بلکه دوستانی برای ماجراجویی‌های آینده می‌دانم.»

 

داستان سریال

یک مرتد مرموز جوان به نام میو پس از وقف سالها زندگی خود به یک سازمان ناشناخته، در جستجوی دشمن خود راکل است. او به دنبال انتقام و عدالت نسبت خود بود. در حالی که در دنیای زیرین جنایتکار شوم کپنهاگ از طریق یک اودیسه طبیعی و “ماوراء طبیعی” عبور می کرد. در همین حال او همچنین به گذشته خود و پیوندهای آن با جنبه هایی از روابط خود و دشمنش نگاه می کند.

«Copenhagen Cowboy» در تاریخ ۵ ژانویه 2023 پخش خواهد شد.

تریلر سریال Copenhagen Cowboy:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =