تریلر سریال Vikings: Valhalla فصل دوم

سریال Vikings: Valhalla

وایکینگ‌ها: والهالا (سریال Vikings: Valhalla) یک مجموعهٔ تلویزیونی در ژانر درام تاریخی است که توسط جب استوارت برای نتفلیکس ساخته شده و درباره تاریخ وایکینگ ها می باشد که حوادث صد سال بعد از مجموعهٔ وایکینگ‌ها را روایت می‌کند . این مجموعه در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ در نتفلیکس به نمایش درآمد. فصل دوم ان در ژانویه 2023 منتشر می شود. این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

این سریال آغازی بر پایان عصر وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که با کشتار سنت برایس در سال ۱۰۰۲ شروع شد .

 

بازیگران

«بردلی فریگارد»، «یوهانس هویکور یوهانسون»، «لورا برلين»، «دیوید اوکس»، «پولیانا مکینتاش»، «سورن پیلمارک»، «برادلی جیمز»، «مارچین دوروچینسکی» و «سوفیا لبدوا»

 

داستان سریال

بیش از صد سال پس از وقایع وایکینگ ها، زمانی که تنش ها بین وایکینگ ها و خانواده سلطنتی انگلیسی به نقطه شکست خونین رسیده و خود وایکینگ ها بر سر اعتقادات متضاد مسیحی و بت پرستی خود درگیر می شوند. Leif Erikson، Freydís Eiríksdóttir و Harald Hardrada سفری حماسی را آغاز می‌کنند که آنها را در اقیانوس‌ها و میدان‌های نبرد از Kattegat تا انگلستان و فراتر از آن، در حالی که برای بقا مبارزه می‌کنند، می‌برد. این سریال پایان عصر وایکینگ‌ها را نشان می‌دهد که با نبرد استمفورد بریج در سال 1066 مشخص شد.

فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۳ از پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر سریال Vikings: Valhalla

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =