تریلر فیلم کمدی 2022 Joyride با بازی الیویا کلمن

2022 Joyride

Joyride یک فیلم کمدی ایرلندی-بریتانیایی به کارگردانی امر رینولدز بر اساس فیلمنامه ایله کیوگان است. اولین نمایش جهانی آن در Galway Film Fleadh در 5 ژوئیه 2022 بود. این فیلم قرار است در دسامبر 2022 به صورت عمومی منتشر شود. الیویا کلمن نقش جوی را بازی می کند.

 

کارنامه کاری کلمن

او در طول حرفهٔ خود افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده، سه جایزهٔ گلدن گلوب و چهار جایزهٔ بفتا دریافت کرده‌است. او برای فیلم پدر (۲۰۲۰) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برای فیلم دختر گم‌شده (۲۰۲۱) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن شد.

 

داستان فیلم

کلمن نقش وکیلی به نام جوی را بازی می‌کند که برنامه‌ریزی می‌کند نوزادش را به خواهرش بسپارد. اما برنامه‌های او نقش بر آب می‌شود وقتی یک نوجوان با بازی «شارلی رید» تاکسی او را می‌دزدد.

این شخصیت ها به طور اتفاقی سفر اجباری را با هم شروع می کنند. جوی که آشکارا تحت تأثیر نوزاد نیازمندش قرار گرفته است. با دیدن مولی اشتیاق بیشتری برای مراقبت از فرزندش پیدا می کند. آنها تاکسی را با یک ماشین دزدیده شده را با یک ماشین دست دوم تعویض می کنند. کم کم رابطه مادر و پسری میان آن ها شکل می گیرد.

تریلر فیلم کمدی 2022 Joyride:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 12 =