تریلر فیلم 2022 A Man Called Otto با بازی تام هنکس

A Man Called Otto

مردی به نام اتو (A Man Called Otto 2022) یک فیلم کمدی درام به کارگردانی مارک فورستر بر اساس فیلمنامه ای از دیوید مگی است. این دومین اقتباس سینمایی از رمان مردی به نام اوه (A Man Called Ove) اثر فردریک بکمن در سال 2012 است که پس از فیلم سوئدی به همین نام در سال 2015 به نویسندگی و کارگردانی هانس هولم است. در این فیلم تام هنکس در نقش اصلی با ماریانا تروینو، ریچل کلر و مانوئل گارسیا رولفو همبازی خواهد شد.

مردی به نام اتو برای اکران محدود در ایالات متحده در تاریخ 25 دسامبر 2022 برنامه ریزی شده است. قبل از اکران گسترده در 13 ژانویه 2023 توسط Sony Pictures Releasing.

 

بازیگران

دیگر بازیگران فیلم «ریچل کلر» و «مانوئل گارسیا-رالفو» خواهند بود. نگارش فیلمنامه به «دیوید مگی» نویسنده نامزد اسکار «زندگی پی» (Life of Pi) و «ماری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns) سپرده شده است.

 

داستان فیلم

وقتی همسرش اتو می میرد او مجبور می شود از شغل خود که نزدیک به 40 ساله است مشغول به آن است ، خود بازنشسته شود. اتو 60 ساله بداخلاق تصمیم می گیرد خودکشی کند. اما تلاش‌های او دائماً توسط همسایه‌های جدید شلوغش بی نتیجه می ماند. این ماجرا منجر به یک دوستی می‌شود.

تریلر فیلم A Man Called Otto 2022:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =