تریلر فیلم 2023 Babylon

فیلم 2023 Babylon

بابیلون یک فیلم آمریکایی رو به اکران در ژانر درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل با بازی برد پیت و مارگو رابی در نقش جان گیلبرت و کلارا بو است. توبی مگوایر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند و در نقش مکمل به عنوان چارلی چاپلین ظاهر می‌شود.

بر اساس فیلم‌ها و تصاویر اولیه، بابیلون به نظر می‌رسد در عصر طلایی و نوپای هالیوود، با بازی برد پیت، مارگو رابی و دیگو کالوا یک غوغای جدید در سینما باشد. اما در زیر این زرق و برق ها، شازل می خواست Babylon بر این واقعیت تأکید کند که تغییر و رشد سریع شهر بهایی دارد.

در مورد رابی، او نقش نلی لاروی را بازی می‌کند، یک هنرپیشه مشتاق که از ستاره‌های اولیه مانند کلارا باو، جین ایگلز، جوآن کرافورد و آلما روبنز الهام گرفته است. نلی یک فرد جدید هالیوودی است که به طور ناگهانی در کانون توجه قرار گرفته است.

کالوا بازیگر تازه وارد که نقش مانی تورس یک مهاجر مکزیکی را بازی می‌کند. که به‌عنوان یک فرد خارجی در هالیوود، به عنوان چشمان تماشاگران در دنیای بابل عمل می‌کند.

مطالبی مرتبط: برد پیت و مارگو رابی ستاره های فیلم Babylon در دهه 20
.

داستان فیلم 2023 Babylon

در دهه 1920 میلادی صنعت سینما در حال گذر از سینمای صامت بود. همچنین هالیوود در حال شکل گیری بود و نگرانی های بسیاری از موفقیت یا عدم موفقیت این وضعیت وجود داشت. لس آنجلس نیز در حال تبدیل شدن به کلانشهر بود و مردم درگیر کسب ثروت و شهرت بیشتر.

این فیلم قرار است توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

.

تریلر فیلم 2023 Babylon:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =