تریلر فیلم 2023 Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز

2023 Shotgun Wedding

عروسی شات‌گان ( 2023 Shotgun Wedding ) یک فیلم اکشن، کمدی و رمانتیک آمریکایی آماده اکران به کارگردانی جیسون مور بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک همر و لیز مریوتر است. جنیفر لوپز و جاش دوهامل بازیگران اصلی این فیلم هستند.دیگر بازیگران فیلم «جنیفر کولیج»، «سونیا براگا»، «چیچ مارین»، «سلنا تان» و «لنی کراویتس» خواهند بود. «جیسون مور» کارگردان و «مارک همر» و «لیز مریودر» نویسندگان فیلمنامه بوده‌اند.

 

داستان فیلم

دارسی (جنیفر لوپز) و تام (جاش دوهامل) خانواده‌های دوست‌داشتنی خود را برای جشن عروسی به یک جزیره می برند. اما ناگهان زندگی تمام شرکت کنندگان در عروسی به خطر می‌افتد و کل خانواده به گروگان گرفته می‌شوند. این زوج باید برای نجات عزیزانشان با هم همکاری کنند که موقعیت های کمدی را ایجاد می کند.

 

روند تولید

در ابتدا قرار بود فیلمبرداری در تابستان ۲۰۱۹ آغاز شود. اما بعداً به ۲۲ فوریه ۲۰۲۱ موکول شد و فیلمبرداری در بوستون و جمهوری دومینیکن انجام شد. جنیفر لوپز در اینستاگرام اعلام کرد که تصویربرداری اصلی به‌طور رسمی در ۲۲ آوریل ۲۰۲۱ به پایان رسیده‌است.

 

تاریخ انتشار

مارس ۲۰۲۲، استودیو آمازون حقوق فیلم را از لاینزگیت به دست آورد تا فیلم در پرایم ویدئو منتشر شود. این فیلم در ابتدا قرار بود توسط لاینزگیت در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شود. اما در نهایت ۲۷ ژانویه از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

تریلر 2023 Shotgun Wedding :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =