تریلر فیلم The School For Good and Evil

The School For Good and Evil

مدرسه خیر و شر یک فیلم فانتزی آینده به کارگردانی پال فیگ است. فیلمنامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر سومان چینیانی در سال 2013 توسط دیوید مگی و فیگ نوشته شده است. از بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به شارلیز ترون، کری واشینگتن، لارنس فیشبرن و میشل یئو اشاره کرد.

شارلیز ترون قبلا در بسیاری از فیلم های فانتزی مانند سفید برفی و شکارچی (2012) بازی کرده بود. فیگ انتظار داشت که او نقش را به دلیل شباهت های The School for Good and Evil به دیگر فیلم هایش رد کند.

یونیورسال پیکچرز در ابتدا قرار بود این فیلم را منتشر کند. نتفلیکس در سال 2020 مسئولیت آن را بر عهده گرفت. تولید در اوایل سال 2021 آغاز شد. این فیلم برای اکران در 19 اکتبر 2022 برنامه ریزی شده است. این فیلم در چندین مکان در بلفاست ایرلند شمالی، از جمله استودیو بندرگاه بلفاست و استودیو فیلم لوپ فیلمبرداری شد. در می 2021 فیلمبرداری در واشنگتن و ترون به پایان رسید.

داستان فیلم The School For Good and Evil

 فیلم مدرسه خیر و شر ماجراهای دوستان صمیمی سوفی و آگاتا را دنبال می‌کند که ربوده می شوند و به مدرسه خوب و بد منتقل برده می شوند. در این مدرسه به دانش آموزان آموزش داده می‌شود که چگونه تبدیل به شخصیت‌های قهرمان داستان‌ها یا به شخصیت‌های شرور تبدیل شوند. اما آن ها سعی می کنند راهی برای بازگشت به خانه بیابند. با انجام این کار دوستی آنها مورد آزمایش قرار می گیرد.

تریلر فیلم:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =