دومین تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022

Glass Onion

گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery) یک فیلم آمریکایی در ژانر معمایی جنایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریان جانسن است که در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این فیلم دنبالهٔ چاقوکشی (۲۰۱۹) است. دنیل کریگ بار دیگر در نقش کارآگاه خصوصی یعنی بنویت بلانک ظاهر شده است. که با یک پروندهٔ قتل پیچیده در یونان مواجه می‌شود. در این فیلم دیگر گروه بازیگران متشکل از ادوارد نورتون، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، کیت هادسن، و دیو باتیستا حضور دارند.

 

روند تولید

جانسن پیش از انتشار چاقوکشی، به احتمال ساخت دنبالهٔ آن اشاره کرد و تا سال ۲۰۲۰، تأیید شد که او روی داستانی کار می‌کند و کریگ نقش خود را دوباره ایفا می‌کند. در مزایدهٔ مارس ۲۰۲۱ از چندین استودیو برای خرید امتیاز دو دنبالهٔ چاقوکشی به ارزش ۴۶۹ میلیون دلار، نتفلیکس قیمت بالاتری را پیشنهاد داد. در همان سال، فیلم‌برداری این فیلم به مدت دو ماه در یونان به طول انجامید.

گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برای اولین بار در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم تورنتو و در نوامبر همان سال در چندین سینما نمایش داده خواهد شد. همچنین در ۲۳ دسامبر از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد. تریلر اول فیلم را می توانید از این قسمت تماشا کنید.

 

داستان فیلم

میلیاردر فناوری، مایلز برون، دوستان خود را به یک جزیره خصوصی یونان دعوت می کند. در این زمان یک نفر می میرد. حال نوبت کارآگاه هست که وارد ماجرا شود.

تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =