پخش فیلم بازسازی دادگاه جانی دپ و امبر هرد از شبکه فاکس

جانی دپ

“Hot Take” یک فیلم از MarVista Entertainment با بازی مارک هاپکا در نقش دپ و مگان دیویس در نقش امبر هرد. پرونده جنجالی افترازنی بین جانی دپ و امبر هرد موضوع فیلم جدیدی به نام “Hot Take: The Depp/Heard Trial” است که قرار است به طور انحصاری در سرویس پخش رایگان Tubi پخش شود.

در این فیلم مارک هاپکا (Days of Our Lives) در نقش دپ و مگان دیویس (Alone in the Dark) در نقش امبر بازی کرده اند. قرار است جمعه 30 سپتامبر در Fox’s Tubi نمایش داده شود. ملیسا مارتی و دیویس در نقش وکیل دپ، کامیل واسکز و مری کریگ در نقش وکیل هرد بازی کرده اند.

جانی دپ

«Hot Take» رابطه پر سر و صدای دپ و هرد در داخل و خارج از دادگاه را دنبال می کند و دادگاه دو ماهه افترازنی را به تصویر می کشد که در 1 ژوئن به پایان رسید و هیئت منصفه دریافتند که هرد با اشاره به اتهامات خشونت خانگی علیه دپ در سال 2018 دپ را بدنام کرده است. در دسامبر 2018 هیئت منصفه همچنین دپ را به خاطر اظهارات توهین آمیز وکیلش در مورد هرد مسئول دانست.

«Hot Take» توسط شرکت Fox Entertainment MarVista Entertainment ساخته شده است. این فیلم توسط گای نیکولوچی (The Daily Show) و کارگردانی سارا لومان نوشته شده است.

بیانیه مدیر توبی

مدیر ارشد محتوای توبی در بیانیه ای گفت: فیلم به سرعت تولید شد «تا برداشتی به‌موقع از داستانی که به بخشی از ذات فرهنگی تبدیل ش را ترسیم کند و تصویری منحصر به فرد از آنچه میلیون‌ها نفر در سرفصل‌های اخبار در تابستان تماشا کردند، به تصویر بکشد».

جانی دپ

هانا پیلمر خالق امور EVP برای MarVista گفت: «Hot Take: The Depp/Heard Trial» یکی از فیلم‌های اصیل به موقع و مرتبط با فرهنگی است که از مشارکت رو به گسترش ما و مجموعه فیلم‌هایی که با همکاری Tubi تولید می‌شوند، می‌آیند. “ارتباط بینندگان به داستان هایی با موضوعات اجتماعی بسیار عالی است.”

مطالب مرتبط: واکنش تند خواهر امبر هرد به حضور جانی دپ در MTV
.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =