تریلر فیلم 2022 Black Adam

فیلم 2022 Black Adam

بلک آدام (Teth/Theo-Adam) یک شرور است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط DC Comics ظاهر می شود. این شخصیت که توسط Otto Binder و C. C. Beck خلق شده است. یکی از دشمنان کاپیتان ابرقهرمان مارول و دشمن خانواده مارول است. بلک آدام برای اولین بار به عنوان یک شخصیت شرور برای اولین شماره کتاب کمیک خانواده مارول (دسامبر 1945) فاوست کامیکس ظاهر شد. 

همانطور که در ابتدا نشان داده شد. بلک آدام یک قهرمان فاسد در مصری باستان بود. که راه خود را به دوران مدرن باز کرد با این حال، از آغاز قرن بیست و یکم، بلک آدام توسط نویسندگان دی سی کامیکس، جری اردوی، جف جانز، و دیوید اس. گویر به عنوان یک شرور فاسد که تلاش می کند نام و شهرت خود را پاک کند، دوباره تعریف شده است. نقش‌های برجسته در مجموعه‌های کتاب‌های مصور مانند انجمن عدالت آمریکا (JSA)، Villains United، Infinite Crisis و 52 برجستگی این شخصیت را در دنیای DC افزایش داده است. در سال 2009، بلک آدام به عنوان شانزدهمین شرور بزرگ کتاب های مصور IGN در تمام دوران رتبه بندی شد.

به گزارش مووی 21 این شخصیت اولین حضور سینمایی خود را در سال 2022 در DC League of Super-Pets با صداپیشگی دوئین جانسون جانسون انجام داد. که متعاقباً در نقش شخصیت در فیلم لایو اکشن Black Adam بازی می کند که در سال 2022 اکران می شود.

تقریباً 5000 سال پس از اعطا شدن قدرت‌های خدایان مصری و زندانی شدن او در مقبره زیر زمینی اش، حال بلک آدام آزاد شده و می خواهد شکل جدیدی از عدالت را اجرا کند.

تریلر فیلم 2022 Black Adam:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =