تریلر فیلم 2022 Stars at Noon برنده نخل طلای جشنواره کن

2022 Stars at Noon

ستاره‌ها در ظهر (2022 Stars at Noon) یک فیلم مهیج رمانتیک فرانسوی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کلر دنیس است که بر اساس رمان ۱۹۸۶ ستاره‌ها در ظهر نوشته دنیس جانسون با بازی مارگارت کوالی، جو آلوین، بنی سافدی، دنی رامیرز و جان سی ریلی ساخته شده است. این فیلم برای رقابت برای نخل طلای جشنواره فیلم کن 2022 انتخاب شد و جایزه بزرگ را از آن خود کرد. این فیلم قرار است در تاریخ 14 اکتبر 2022 توسط A24 در ایالات متحده اکران شود. فیلم ستاره ها در ظهر با نقدهای متفاوت تا مثبت از سوی منتقدان روبرو شد که دیالوگ آن و عملکرد کوالی را تحسین کردند. اما از سرعت فیلم، عملکرد آلوین انتقاد کردند.

دنیس در ابتدا قرار بود این فیلم را با همکاری «رابرت پتینسون» بسازد اما این بازیگر بریتانیایی به سبب تأخیرهایی که به دلیل همه گیری کرونا گریبان‌گیر «بتمن» (The Batman) شد. از این پروژه کناره‌گیری کرد و جای خود را به آلوین داد

 

داستان فیلم

یک روزنامه نگار جوان آمریکایی که در نیکاراگوئه کنونی گیر افتاده است، عاشق یک انگلیسی مرموز می شود که به نظر می رسد بهترین شانس او برای فرار است. با این حال، او به زودی متوجه می شود که او ممکن است در خطری بزرگتر از او باشد. داستان فیلم بر خلاف رمانی که در دوران انقلاب نیکاراگوئه می گذرد، در دوران کنونی می گذرد.

 

تریلر فیلم 2022 Stars at Noon :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =