تریلر فیلم 2023 Mob Land با هنرنمایی جان تراولتا

تریلر فیلم 2023 Mob Land

تریلر فیلم 2023 Mob Land منتشر شد. این تریلر جنایی به کارگردانی نیکلاس ماگیو بر یک شهر کوچک روستایی متمرکز است که توسط تجارت مواد مخدر و پادشاهان بی‌رحم از هم پاشیده شده است.

در اعماق قلب دیکسی در شهر کوچکی که با ویرانی های اعتیاد دست و پنجه نرم می کند. یک کلانتر محلی (جان تراولتا) سعی می کند آرامش را حفظ کند. وقتی مرد خانواده ناامید شلبی (شیلو فرناندز) با برادر بی پروا خود از کارخانه قرص دزدی می کند. همه چیز بهم می ریزد و جرقه درگیری های خشونت آمیز زده می شود. جان تراولتا یک پلیس خوب است که سعی دارد به جامعه خود کمک کند.

 

داستان فیلم

داستان تریلر توسط دو مرد در وسط یک دزدی شروع می شود. در حالی که صورت خود را با کلاه های قرمز پنهان کرده اند. این دو که برادر شوهر شلبی (شیلو فرناندز، ایول دد) و تری (کوین دیلون، اطرافیان) هستند. با تفنگ های ساچمه ای خود به داخل ساختمان هجوم می آورند.

نقشه دزدی رو به وخامت می‌رود. زیرا پس از دزدیدن پول نقد، دو گروه با یکدیگر درگیری مسلحانه پیدا می کنند. و در این میان دو نفر کشته می شوند.پس از آن با کلانتر محلی تراولتا ملاقات می‌کنیم که تلاش می‌کند تا شهر را کنار هم نگه دارد.

این فیلم قرار است در تاریخ 14 آگوست 2023 منتشر شود.

تریلر فیلم 2023 Mob Land :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =