دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024 یک جایزه برای باربی کنار گذاشت

دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024

با توجه به ایجاد دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024 به نظر می رسد گلدن گلوب به نفع باربی کار کرده باشد. هنگامی که گلوب در یکشنبه 7 ژانویه 2024 اهدا می شود. طبق دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024 جایزه ای در دسته دستاوردهای سینمایی و باکس آفیس اهدا می شود. که مربوط به فیلم های پرفروش باکس آفیس یا همان فیلم های پربیننده سال است.

اما دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024 به همین جا ختم نمی شود. بلکه یک دسته تلویزیونی جدید برای بهترین عملکرد در استندآپ کمدی تلویزیونی را دریافت خواهد کرد.

دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024

نظرات درباره دسته های جدید جوایز

تیم گری نماینده جایزه گلدن گلوب در بیانیه‌ای گفت: «جایزه دستاورد سینمایی و باکس آفیس جدید چیزی بیش از جایزه دادن به پردرآمدترین و پربازدیدترین فیلم‌های سینمایی سال است». این فیلم‌ها معمولاً در بین جوایز عنوان نمی شون. اما باید باشند.»

هلن هوهن رئیس گلدن گلوب اضافه کرد: «گلدن گلوب سابقه غنی در حمایت و تجلیل از آثار کمدین ها دارد. و ما بسیار هیجان زده هستیم که از درخشش آنها در کنار نمایش های سینمایی و تلویزیونی برجسته سال تقدیر کنیم. علاوه بر این ما مفتخریم که کار سخت و نوآوری را برای ساختن فیلمی که هم پرفروش و هم از نظر هنری استثنایی است، تشخیص می‌دهیم.»

دسته بندی جدید جوایز گلدن گلوب 2024

دسته بندی جدید

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 دستاورد سینمایی و باکس آفیس شامل هشت (8) نامزد از تحسین‌شده‌ترین، پردرآمدترین و/یا فیلم‌های پربازدید سال است. که حمایت گسترده‌ای از مخاطبان جهانی را به خود جلب کرده و به برتری سینمایی دست یافته‌اند.

*تصاویر متحرک در صورتی واجد شرایط هستند که در مجموع / درآمد ناخالص باکس آفیس 150 میلیون دلار به دست آورند. که 100 میلیون دلار آن باید از باکس آفیس داخلی ایالات متحده باشد. و/یا بینندگان پخش استریم دیجیتالی را که توسط منابع معتبر صنعت به رسمیت شناخته شده است، به دست آورند.

*فیلم‌هایی که پس از ۲۲ نوامبر تا پایان سال اکران می‌شوند، ممکن است بر اساس عملکرد پیش‌بینی‌شده باکس آفیس و/یا مشاهده‌های پخش دیجیتالی از منابع مورد اعتماد واجد شرایط باشند.

* مدعیان دستاوردهای سینمایی و باکس آفیس همچنین می توانند برای بهترین فیلم در دسته بندی های مربوطه خود (به عنوان مثال درام، کمدی یا موزیکال، انیمیشن یا غیرانگلیسی زبان در صورتی که شرایط واجد شرایط بودن برای هر یک از این جوایز را داشته باشند) در نظر گرفته شوند.

*نمایش‌های باکس آفیس و استریم، واجد شرایط بودن را تعیین می‌کنند. هنگامی که یک فیلم معیارهای واجد شرایط گیشه یا معیارهای پخش را به دست می آورد. رای دهندگان گلوب نامزدها و برنده ها را بر اساس برتری تعیین می کنند.

*بهترین اجرا در استندآپ کمدی تلویزیون (معروف به بهترین استندآپ کمدین تلویزیونی) به استندآپ ها جایزه اختصاصی برای اجرای انفرادی یا به عنوان بخشی از یک گروه/گروه کمدی می دهد.

*اجراهای استندآپ کمدی سنتی حداقل 30 دقیقه، به غیر از نقش در سریال های تلویزیونی، مینی سریال ، مجموعه گلچین یا فیلم های سینمایی ساخته شده برای تلویزیون، واجد شرایط دریافت این جایزه هستند.

*تلویزیون شامل آثار منتشر شده توسط پخش، پریمیوم، استریم و به ازای نمایش است. برای واجد شرایط بودن، برنامه های تلویزیونی باید در یک پلتفرم رسانه ای شناخته شده منتشر شوند. (حساب های رسانه های اجتماعی فردی واجد شرایط نیستند).

* فقط برنامه هایی که برای اولین بار در ایالات متحده در طول سال تقویم واجد شرایط پخش شده اند (یا برای مشاهده در صورت تقاضا در دسترس هستند) واجد شرایط هستند.

*در مجموع 6 نامزد برای این بخش معرفی خواهند شد.

نامزدهای هشتاد و یکمین جوایز گلدن گلوب قرار است روز دوشنبه 11 دسامبر معرفی شوند. که دسته جدید نیز در میان آنها خواهد بود.

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =