اجرای زنده آهنگ های نامزد اسکار توسط خوانندگان

آهنگ های نامزد اسکار

نامزدهای دریافت جایزه اسکار برای اجرای آهنگ و ترانه فیلم ها در مراسم حضور داشتند. طبق رسم هر سال نامزدها به اجرای زنده آهنگ های نامزد اسکار می پردازند. امسال خوانندگانی چون لیدی گاگا و ریانا که نامزد دریافت جایزه اسکار بودند در این مراسم حضور داشتند و اجرای زیبایی را ارائه دادند. همچنین می توانید فهرست کامل برندگان اسکار 2023 را نیز مشاهده نمایید.

در نهایت جوایز این بخش اهدا شد و اسکار بهترین اهنگ یا ترانه به اولین آهنگ هندی  “Naatu Naatu” از RRR رسید.استفانی هسو که امسال نامزد دریافت نقش مکمل زن برای همه چیز همه جا به یکباره شد. آهنگ «This Is a Life» را از این فیلم خواند و دیوید برن به او پیوست.

نفر بعدی لیدی گاگا بود که در ابتدا قصد داشت در مراسم امشب اجرا نداشته باشد و در آخرین لحظه نظر خود را تغییر دهد. این ستاره پاپ که در سال 2019 برای آهنگ Shallow از A Star Is Born برنده جایزه اسکار شد. آهنگ “Hold My Hand” را از Top Gun : Maverick خواند. با شلوار جین مشکی و تی شرت یک استایل ساده داشت. در پایان این آهنگ به تونی اسکات، کارگردان اصلی تاپ گان که در سال 2012 بر اثر خودکشی درگذشت، تقدیم شد.

ریانا دقیقاً یک ماه پس از اجرای سوپر باول، با آهنگ «مرا بلند کن» از فیلم Black Panther: Wakanda Forever، شب را پشت سر گذاشت.

در ادامه اجرای زنده آهنگ های نامزد اسکار را می توانید مشاهده نمایید.

 Rihana- Lift Me Up” (from Black Panther: Wakanda Forever)

~~~~

Hold My Hand” (from Top Gun: Maverick)-Lady GaGa

 

~~~~

Naatu Naatu” (from RRR)

منبع Deadline

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =