تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time مشخص شد

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time مشخص شد. Prime Video اول سپتامبر را برای نمایش فصل دوم سریال حماسی فانتزی The Wheel of Time تعیین کرده است. تقریباً دو سال از انتشار فصل اول می گذرد فصلی که یکی از بزرگترین پخش های استریم را به ثمر رساند.

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 سریال بر اساس داستان فانتزی پرفروش رابرت جردن، چرخ زمان داستان یک پسر مزرعه‌دار فروتن رند الثور (جوشا استرادوسکی) را به تصویر می کشد. کهمتوجه می‌شود او به صورت اژدها متولد شده است. شخصیتی خطرناک از تاریخ که قرار است جهان را نجات دهد یا آن را نابود کند. ارتشی از جادوگران قدرتمند برای محافظت از او در برابر تاریکی ناامید هستند. باید قدرت رو به رشد و جنون او را در نظر بگیرند. چرخ زمان می چرخد و آخرین نبرد نزدیک می شود. اگرچه رند فکر می‌کرد که تاریکی را نابود کرده است.

اما در فصل دوم تهدیدهای جدی و بسیار قدیمی در سراسر جهان پراکنده شده اند. زنی که آنها را پیدا کرده و هدایت کرده است، اکنون قادر به کمک نیست. بنابراین آنها باید منابع دیگری برای قدرت پیدا کنند.

در چرخ زمان همچنین رزمند پایک در نقش مویرین دامودرد، دانیل هنی در نقش لن ماندراگوران، زوئی رابینز در نقش نینایو آلمآرا، مادلین مدن در نقش اگونه آل وره، مارکوس رادرفورد در نقش پرین آیبارا، دونال فین در نقش مت کاتون و سئارا کاوینی ایفای نقش می‌کنند.

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time به انتشار یک تیزر اعلام شد که در ادامه می توانید این تیزر به همراه تصاویر دیگری از فصل دوم را مشاهده نمایید.

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time

تاریخ پخش فصل دوم The Wheel Of Time

.

تیزر سریال:

منبع Deadline

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =