گرتا گرویگ فیلم‌ Chronicles of Narnia را برای نتفلیکس می سازد

فیلم‌ Chronicles of Narnia

در حالی که پیش از این گزارش شده بود که گرتا گرویگ در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Chronicles of Narnia برای نتفلیکس است. اکنون تایید شده است که این فیلمساز تحسین شده در واقع به کارگردانی دو فیلم بر اساس این فرنچایز منصوب شده است.

هنوز اعلامیه رسمی در مورد نحوه برنامه ریزی استودیو برای اقتباس از کتاب ها وجود ندارد. هفت رمان درباره تلاش های جادوگر سفید برای تصاحب نارنیا وجود دارد که طرح اصلی داستان هستند. مکان داستان در یک دنیای جدید است. بزرگترین متحدی که بچه ها احتمالاً می توانند برای جستجوی خود پیدا کنند اصلان است. یک شیر بزرگ که قرار است نشان دهنده خالص ترین شکل مهربانی، شجاعت و از خودگذشتگی باشد. همچنین مشخص شده است که اصلان قرار است خدا باشد که از طریق شکل دیگری با بچه ها صحبت می کند و بدن شیر را به دلیل ارزش های مرتبط با حیوان انتخاب می کند.

آخرین باری که دنیای نارنیا به نمایش درآمد، زمانی بود که دیزنی و فاکس فیلم‌هایی را به کارگردانی اندرو آدامسون و مایکل آپتد تولید کردند. در حالی که آنها در سه قسمت تنها کسری از آنچه هفت کتاب ارائه می دهند را اقتباس کردند. نتفلیکس این فرصت را دارد تا آنچه را که قبل از به دست آوردن حقوق اقتباس سریال روی آن کار شده است، گسترش دهد و نسل جدیدی از جوانان را با اسرار و شگفتی هایی که نارنیا برای آنها در نظر گرفته است آشنا کند.

اخبار مرتبط: تریلر جدید فیلم Barbie

.

فیلم‌ Chronicles of Narnia

آینده گرتا گرویگ

گرتا گرویگ قبل از اینکه بتواند به توسعه اقتباس جدید فیلم‌ Chronicles of Narnia فکر کند. مشغول اکران یکی از موردانتظارترین فیلم های امسال خواهد بود. دنیای باربی در نگاه اول شاد، صورتی و بی نقص به نظر می رسد. اما یک بحران وجودی برای باربی ایجاد می شود. مارگو رابی در نقش باربی کلیشه‌ای بازی می‌کند. عروسکی که از خواب بیدار می‌شود و نحوه زندگی‌اش را زیر سوال می‌برد. و اینکه چگونه زندگی باید چیزی بیشتر از مهمانی‌ها و ماشین‌های کانورتیبل صورتی باشد. کن با بازی رایان گاسلینگ در سفرش به او ملحق خواهد شد. زیرا این جفت برای یافتن پاسخ سوالات خود به دنیای انسان می روند.

منبع Collider

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =