کشف یک خطای تاریخی در فیلم اوپنهایمر توسط طرفداران

خطای تاریخی در فیلم اوپنهایمر

یک خطای تاریخی در فیلم اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان پیدا شده است. در خلاصه داستان آمده است: “در طول جنگ جهانی دوم، سپهبد لزلی گرووز جونیور (مت دیمون) فیزیکدان جی رابرت اوپنهایمر (کیلین مورفی) را برای کار بر روی پروژه فوق سری منهتن منصوب می کند.” اوپنهایمر و تیمی از دانشمندان سال‌ها را صرف توسعه و طراحی بمب اتمی می‌کنند. کار آنها در 16 ژوئیه 1945، زمانی که شاهد اولین انفجار اتمی جهان بودند، به ثمر نشست. و مسیر تاریخ را برای همیشه تغییر داد.

طرفداران اخیراً در صحنه پس از پایان جنگ جهانی دوم هنگام سخنرانی اوپنهایمر متوجه یک خطای تاریخی در فیلم اوپنهایمر شدند. در این صحنه، مردم در میان جمعیت اطراف پرچم های 50 ستاره آمریکا را تکان می دهند. در حالی که در سال 1945، پرچم آمریکا تنها دارای 48 ستاره بود. زیرا هاوایی و آلاسکا هنوز به عنوان ایالت به این کشور نپیوسته بودند.

به راحتی می توان تشخیص داد که این پرچم اشتباه است. زیرا یک پرچم 48 ستاره دارای شش ردیف زوج هشت ستاره است. در حالی که پرچم 50 ستاره به طور متناوب بین ردیف های ناهموار شش و پنج ستاره قرار می گیرد.

اخبار مرتبط: تریلر فیلم اوپنهایمر 

خطای تاریخی در فیلم اوپنهایمر

گروه بازیگران اوپنهایمر

از بازیگران این فیلم می توان به کیلیان مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سافدی، مایکل آنگارانو، جاش هارتنت، کنت برانا، دین دیهان، آلدن ارنریچ، متیو مودین، جک مالک، دیوید داست اشاره کرد. جیسون کلارک، جاش پک، دوون بوستیک، گری اولدمن و کیسی افلک نیز در این پروژه حضور دارند.

منبع Comingsoon

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =