سیلی واکین فینیکس به ونسا کربی بر اساس توافق میان دو بازیگر بود

سیلی واکین فینیکس به ونسا کربی

سیلی واکین فینیکس به ونسا کربی این روزها جنجال بسیاری را به پا کرده است. اما واکین فینیکس و ونسا کربی گفتند که در حین فیلمبرداری «ناپلئون» ریدلی اسکات، توافق کردند که یکدیگر را شوکه کنند. تا مطمئن شوند که فیلم شبیه یک زندگینامه خسته کننده و بیش از حد برنامه ریزی شده نیست. این توافق باعث شد فینیکس در حین فیلمبرداری صحنه طلاق شدید بین شخصیت ناپلئون بناپارت و ژوزفین دو بوهارنایس به کربی سیلی بزند.

کربی گفت: «ما می توانستیم مطابق با فیلمنامه پیش برویم. اما ما همیشه می خواستیم همدیگر را غافلگیر کنیم.» در ادامه کربی به فینیکس گفته بود: در این صحنه هر احساسی داری می توانی آن را به تصویر بکشی. می توانی به من سیلی بزنی، می توانی بکشی. می توانی مرا ببوسی.”

 فینیکس در مورد صحبت های خود با کربی قبل از شروع فیلمبرداری گفت: “ما این توافق را داشتیم که قرار بود یکدیگر را غافلگیر کنیم و سعی کنیم لحظاتی را خلق کنیم که وجود نداشتند. زیرا هر دوی ما می خواستیم از کلیشه پرهیز کنیم.»

اخبار مرتبط: تریلر فیلم Napoleon

سیلی واکین فینیکس به ونسا کربی

همکاری اسکات و فینیکس

«ناپلئون» که پس از «گلادیاتور» باز هم کارگردان اسکات و فینیکس را به هم رسانده است. بر روابط متزلزل بین امپراتور فرانسه و همسرش متمرکز است. اما سیلی واکین فینیکس به ونسا کربی یک صحنه خارج از فیلمنامه بود که گویا بسیار تاثیرگذار بوده است.

فینیکس گفت: “ما یکدیگر را تشویق کردیم. از یکدیگر خواستیم تا خود را به چالش بکشیم تا یکدیگر را شوکه کنیم.” “و این سیلی نتجیه کار بود.”

اپل و سونی «ناپلئون» را در تاریخ 22 نوامبر در سینماها اکران خواهند کرد.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =