اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی منتشر شد؛ اکران فیلم به تعویق افتاد

اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی

دیزنی بازسازی لایو اکشن سفید برفی خود را با بازی ریچل زگلر به تعویق انداخت. اما استودیو به تازگی اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی را منتشر کرده است. دیزنی تصمیم گرفته است تاریخ اکران فیلم سفید برفی مارک وب و فیلم جدید پیکسارانیمیشن Elio را به کارگردانی آدریان مولینا به تعویق بیندازد.

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 این تأخیر به دلیل اعتصاب کارگری SAG-AFTRA است که طبق گزارش‌ها، استودیوهای متعددی در نظر دارند تا برنامه‌های انتشار سال 2024 خود را مجدداً تنظیم کنند تا کمبود اثر جدید جبران شود. اگرچه سفید برفی در ابتدا قرار بود در 22 مارس 2024 اکران شود. اما تا 21 مارس 2025 به تعویق افتاد و Elio که قرار بود در اول مارس 2024 به سینماها برود. اکنون بیش از یک سال بعد در 13 ژوئن 2025 اکران خواهد شد.

اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی

وفاداری به نسخه اصلی سفید برفی

دیزنی همچنین اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی با بازی ریچل زگلر را در کنار کوتوله‌های افسانه کلاسیک به اشتراک گذاشت و در حالی که بازیگر اصلی کم و بیش همانطور که انتظار می‌رفت به نظر می‌رسد. همراهان دقیقا مانند انیمیشن در کنارش حضور دارند. و با حالت های مختلف چهره به او خیره شده اند.

این تصویر رسمی جدید ماه‌ها پس از آن منتشر می‌شود که منتقدان محافظه‌کار را بر آن داشت تا دیزنی را به تبعیض نژادی متهم کنند. هفت کوتوله را به‌عنوان گروهی از مردم از نظر نژادی و جسمی متفاوت به تصویر بکشند. در مقابل مجموعه‌ای از کاریکاتورهای توهین‌آمیز از مردم منتشر شد. که تاکید شد که اگرچه آن عکس‌های اولیه مربوط به صحنه فیلم‌برداری سفید برفی بودند. اما رسمی نبودند و برای برخی از بازیگران «استند» به تصویر کشیده شدند.

بدیهی است که عکس‌های تنظیم شده همیشه نشان‌دهنده این نیست که در نهایت یک فیلم چگونه خواهد شد. و به نظر می‌رسد اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی نشان می‌دهد که سفید دقیقا از فیلم 1937 کپی برداری کند. اما با توجه به رویکردی که دیزنی برای به‌روزرسانی دیگر بازسازی‌های اخیر خود در سینما اتخاذ کرده است. اصلاً تعجب‌آور نخواهد بود اگر هر دو عکس به ما نشان دهند که کوتوله‌های سفید برفی جدید دقیقاً چه شکلی خواهند بود.

اولین تصویر لایو اکشن سفید برفی

عوامل تولید فیلم

در ژوئن ۲۰۲۱ ریچل زگلر برای نقش اصلی و گل گدوت در نوامبر برای نقش ملکه بدجنس انتخاب شدند. اواخر همان ماه تأیید شد که گرتا گرویگ مشغول نوشتن فیلمنامه است. در ۷ دسامبر ۲۰۲۱ در طی مصاحبه با اکسترا تی وی، ریچل زگلر فاش کرد که سفیدبرفی بسیار قوی تر از نسخه اصلی خواهد بود. جستجوی بازیگران جدید برای بازی در نقش سفیدبرفی جوان در بازسازی لایو اکشن اعلام شده‌است. در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ اعلام شد که اندرو برنپ برای نقش اصلی مرد به عنوان یک شخصیت جدید به نام جاناتان انتخاب شده که به عنوان فردی «رابین هود مانند» توصیف می‌شود که به عنوان عشق سفیدبرفی عمل می‌کند و «او را در نبرد همراهی می‌کند» و نقش خوانندگی نیز خواهد داشت.

زگلر درباه انتخابش برای نقش سفید برفی گفت: «حتی در یک میلیون سال هم تصور نمی‌کردم که این یک امکان برای من وجود داشته باشد. شما معمولاً سفیدبرفی‌هایی را نمی‌بینید که لاتین تبار باشند. با اینکه سفیدبرفی در کشورهای اسپانیایی زبان واقعاً یک معامله بزرگ است. چه در مورد کارتون دیزنی صحبت کنید و چه فقط تکرارهای مختلف و افسانه گریم و تمام داستان‌های همراه آن یک نماد بزرگ است. اما شما به خصوص افرادی را نمی‌بینید که شبیه من لاتین تبار باشند. وقتی اعلام شد که من انتخاب شدم. این یک خبر بزرگ بود که برای روزها در توییتر ترند بود. زیرا همه مردم عصبانی بودند. من واقعاً برای انجام آن هیجان‌زده هستم. من یک پرنسس لاتین می‌شوم.»

منبع Theverge

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =