تریلر سریال Extrapolations ؛ اولین مینی سریال پرستاره

تریلر سریال Extrapolations

تریلر سریال Extrapolations منتشر شد. Extrapolations یک مجموعه درام گلچین آمریکایی است که توسط اسکات زد برنز برای Apple TV+ ساخته شده است. این سریال قرار است در 17 مارس 2023 پخش شود. اسکات نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه است. و آینده‌ای نزدیک را معرفی می‌کند که در آن اثرات آشفته تغییرات آب و هوایی در زندگی روزمره ما گنجانده شده است.

این مجموعه شامل هشت داستان به هم پیوسته است که به بررسی انتخاب‌های تغییردهنده زندگی مردم می‌پردازد. که در پی تشدید بحران آب و هوایی مجبور به انجام آن‌ها می‌شوند.

سه قسمت اول اولین نمایش در روز جمعه 17 مارس و سپس قسمت های هفتگی تا 21 آوریل پخش می شود.

هر اپیزود سریال یک داستان جداگانه دارد. علاوه بر اینکه شبیه یک ساعت پرتنش و موضوعی در مورد تغییرات آب و هوایی است، یک درام پرستاره هم هست که بازیگران بسیاری در آن حضور دارند.

 

 بازیگران

مریل استریپ، ادوارد نورتون، توبی مگوایر، فارست ویتاکر، کیت هرینگتون، سینا میلر، جما چان، متیو ریس، دیوید دیگز، ماریون کوتیار، دایان لین، موری بارتلت، دیوید شویمر، هدر گراهام، ایندیرا وارما، چرد جونزیر ، طاهر رحیم، یارا شهیدی و … در این قسمت ها بازی می کنند.

 

داستان سریال

مجموعه ای گلچینی که اثرات تغییرات آب و هوایی را بر روی سیاره از طریق دیدگاه های مختلف از طریق داستان های به هم پیوسته به تصویر می کشد.

تریلر سریال Extrapolations :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =