باکس آفیس: اکران فیلم اکولایزر 3 ؛ باربی پرفروش ترین فیلم 2023 در جهان شد

پایان تابستان با اکران فیلم اکولایزر 3 و فروش +42 میلیون دلاری در مسیر صدر جدول قرار گرفت. این دومین و بهترین فیلم اکران شده تاریخ برای تعطیلات پس از شانگ چی (94.6 میلیون دلار). هیچ ملودرامی مانند اکران فیلم اکولایزر 3 برادران وارنر را دیوانه نکرد. برای اطلاع از آمار دقیق فروش فیلم ها به بخش باکس آفیس مووی ۲۱ سر بزنید.

 Sony و Escape Artists این سری داستان Denzel Washington را با دقت زیادی توسعه داده اند. این مجموعه تنها فرنچایز فیلم واشنگتن در رزومه کاری وی است. این فیلم فقط در مورد تیراندازی نیست. بلکه به شدت شخصیت رابرت مک کال را از تمام ابعاد بررسی می کند.

می توان گفت فروش فیلم تا این اینجا بدون تبلیغات بازیگران در طول اعتصاب SAG-AFTRA بسیار عالی بوده است. و این فیلم یک یک شروع عالی را داشته است. در واقع میتوان حدس زد که عناوین دنباله‌دار می‌توانند در طول اعتصاب SAG-AFTRA در باکس آفیس موفق شوند. اما از سوی دیگر می‌توان به این فکر کرد که اگر اعتصابی وجود نداشت. باکس آفیس اکولایزر 3 در اینجا چقدر موفق تر بود.

این سه دنباله دومین رتبه “A” خود را بعد از اکولایزر 2 دریافت می کند (اولین فیلم A- دریافت کرد). PLF و Imax تاکنون 38 درصد از فروش بلیت آخر هفته را به خود اختصاص داده اند.

اکران فیلم اکولایزر 3

جایگاه دوم

باربی با 1.38 میلیارد دلار پرفروش ترین فیلم جهان در سال 2023 شد. همانطور که می دانید باربی بزرگترین فیلم برای برادران وارنر است. مایک دی لوکا و پم عبدی رئیس فیلم سینمایی برادران وارنر امروز صبح گفت: «رکوردهای باکس آفیس شکسته‌شده توسط باربی، همه ما را غرق کردند. گرتا، مارگوت و کل تیم که اکنون به پرفروش ترین فیلم سال دست پیدا کردند. یک دستاورد بزرگ است. و یادآور قدرت داستان‌سرایی عالی برای گرد هم آوردن مخاطبان در هر سنی است. باربی بسیار خوشحال بود که بخشی از آن بود و ما به همه کسانی که کمک کردند تا این فیلم به پربیننده ترین فیلم تبدیل شود تبریک می گوییم.»

وقتی صحبت از نقاط عطف باکس آفیس شد. «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ با 1.38 میلیارد دلار از «فیلم برادران سوپر ماریو» پیشی گرفت و با 1.38 میلیارد دلار به پرفروش ترین اکران جهانی سال تبدیل شد. این کمدی صورتی داغ در هفتمین آخر هفته اکران خود با 13.1 میلیون دلار در 4 روز در جایگاه دوم باکس آفیس داخلی باقی ماند.

اکران فیلم اکولایزر 3

جایگاه سوم و چهارم

« Blue Beetle» در سومین آخر هفته اکران خود با فروش 9.2 میلیون دلار تا دوشنبه در جایگاه سوم قرار گرفت. اگرچه فیلم کمیک استودیو دی سی در مقایسه با «شزم» امسال فروش بهتری دارد. Fury of the Gods و The Flash، Blue Beetle با فروش بلیت 57 میلیون دلاری آمریکای شمالی احتمالاً بودجه تولید 104 میلیون دلاری آن را توجیه نخواهد کرد.

برنده قابل بحث آخر هفته گذشته “Gran Turismo” با 8.5 میلیون دلار در تعطیلات روز کارگر به رتبه چهارم رسید. درام مسابقه ای سونی با بودجه 60 میلیون دلاری تا به امروز مجموعا 30.6 میلیون دلار درآمد داخلی داشته است.

اکران فیلم اکولایزر 3

 جایگاه پنجم

ظاهرا رقابت آیمکس ها بین اکران فیلم اکولایزر 3 و اوپنهایمر تقسیم شدند. فیلم اکولایزر افتتاحیه 4 روزه 3.4 میلیون دلاری را در 360 سالن Imax انجام داد. در حالی که اوپنههایمر 900 هزار دلار درآمد داشت که مجموعاً 85.5 میلیون دلار برای آن فیلم در حال اجرا است.

«اوپنهایمر» یونیورسال با 7.5 میلیون دلار تا روز دوشنبه در رتبه 5 برتر قرار گرفت. فیلم حماسی تاریخی کریستوفر نولان از ۸۵۰ میلیون دلار فروش جهانی بلیط عبور کرد و پس از «شوالیه تاریکی» با ۱ میلیارد دلار و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (۱.۰۸ میلیارد دلار) به سومین فیلم پرفروش تمام دوران‌ها تبدیل شد.

اکران فیلم اکولایزر 3

جایگاه هفتم

اکران فیلم Bottoms توسط MGM که از ده سالن به 715 سالن سینما را نباید نادیده گرفت. کمدی دبیرستانی نوجوان LGBTQ+ یک 3 میلیون دلاری 3 روزه و 3.58 میلیون دلاری 4 روزه منتشر کرد. این کمدی عجیب به کارگردانی اما سلیگمن، فیلمساز پس از یک هفته اکران محدود، 4.3 میلیون دلار به دست آورد.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =